ارتشی برای دعا

او دل‏شكستگان را تسلّی می‌دهد و بر زخمهای ایشان مرهم می‌گذارد.
( مزامیر 147:‏3)

در حادثه انفجار یک معدن زغال سنگ در شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی حدود 52 نفر جان خود را از دست دادند و 17 نفر مجروح شدند.
افرادی که هر روز جان خود را در کف دستهایشان گذاشته تا خالی‌های زندگی را پر سازند امروز جای خودشان خالیست. امروز قلبها همه دردمند و چشمها پر از اشک است از این اتفاق…

بیایید امروز همانطور که خداوند ما را می‌فرستد یکدل تسلی را به این سرزمین و خانواده‌ها اعلام کنیم.
خداوندا امروز با قلبی دردمند به حضور تو می‌آییم تا در آغوشت آرامی یابیم. تو بیشتر از ما حال و احوال این خانواده‌‌ها را می‌دانی امروز نه‌تنها به آرامی تو نیاز هست بلکه باور داریم تو خدای آرامش میان ما هستی.
تو خدای دلگرمی‌ها هستی ما به تو ایمان داریم تویی که درد را می‌فهمی و برای رهایی ما از هر مرگ جان خودت را دادی تا نجات یابیم.
امروز درخواست ما این است تا جانباختگان را تو در آغوش پر مهرت گیری٬ با رحمت و محبتت آنها را بپوشانی٬ زخمیان را تو مرهم گذاری. تو را دعوت می‌کنیم تا ماتمیان را تسلی بخشی.
حضور پر مهر تو شادی را در قلب‌ها می‌آفریند و آنقدر عشق تو کافی و عالیست که هر خلا را می‌پوشاند. می‌طلبیم تا جای خالی این عزیزان را تو با مهر عظیمت پر سازی. باشد که روشنایی تو در این شهر و سرزمین بشود.
خداوندا ما نیاز داریم بیاموزیم چطور از امانت تو مراقبت کنیم. محافظت تو را بر مردمان و کارکنان این صنعت می‌طلبیم و ای خدای مهیا کننده آنچه نیاز ایمنی هر صنعتگر است تو فراهم کن و باشد که در حکمت تو ایمنی را آموخته و به اجرا درآورده تا برای نسل آینده میراثی از شاگردی بگذاریم. نسل آینده و سرزمینمان ایران را زیر پوشش خون تو می‌‌آوریم. خونی که بهای رهایی وآزادی ما شد.
پادشاهی تو را اعلام می‌کنیم تا نه ناله و شیون و یاس بلکه امید٬ ایمان و محبت بر جای جای این خاک جاری باشد. باشد که از هر لعنت پاک شده و هر دهان به سرود ستایش تو پر شود٬ برکت تو بر این سرزمین باشد و بماند.
خداوندا قلبهای پر دردی که نمی‌توانند مسئولین این فاجعه را ببخشند تو لمس کن تا در مسیر احیا قرار بگیرند و نیکویی تو را در میان همین درد بچشند و بخشش تو را دریافت کرده و دیگران را ببخشند. در نام پر جلال مسیح آمین.
خداوند را سپاس باد! تو فریاد التماس ما را شنیده ای، خداوندا تو قوت و سپر ما هستی و از صمیم قلب بر تو توکل می‌کنیم و تو نیز ما را یاری می‌نمایی.
از اینکه دعای ما را می‌شنوی از تو ممنونیم بر طبق اراده‌ات انجام شود.
درنام پر جلال مسیح آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

تجربه را بشنو
دلنوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست