دعا برای استان قزوین

«آوای خداوند بر روی آبهاست، خدای جلال رعد می‌دهد، خداوندی که بر روی آبهای بسیار است. آوای خداوند نیرومند است، آوای خداوند پر شکوه است.» مزمور ۲۹:‌ ۳- ۴

خدای لشکرها ارتشی از زنان و مردان دعا را در سراسر دنيا از هر قوم و ملت و زبان رهبری میکند و عيسی مسيح امروز ما را کليسا میخواند و میفرستد تا شالوم را خانه به خانه اعلام کنیم

بیایید برای استان قزوین یک صدا و یک دل دعا کنیم تا صدای نیرومند خداوند در سراسر این استان شنیده شود.

خداوندا می‌طلبیم مردم عزیز این استان هویت خود را که فرزند تو هستند را شناخته و محبت تو را ای خداوند در زندگی‌ها بچشند و انتقال دهنده این محبت و عشق آسمانی باشند. خداوندا! نور تو بر این شهر تابان شود، روشنایی تو در تک تک خانه‌های این شهر بشود تا با تو یکدل شده تو را بپرستند.

ای شاه شاهان کیست جز تو خدا؟ پادشاهی تو را بر این سرزمین اعلام می‌کنیم بر تاکستان، البرز، آبیک، قزوین، شریفیه، اقبالیه، محمدیه، بوئین‌زهرا، آوج، رازمیان و….

این سرزمین را تقدیس کن و مبارک ساز.

خداوندا! تو به جان بیماران فرمان بده تا در سلامتیِ تو برخیزند. زندانیان را ملاقات کن تا فیض تو را بچشند.

ای پدر آسمانی فرزندانت را در پرورشگاه‌ها چشمانی باز ببخش تا تو را ببینند و پدری تو را بپذیرند.

خداوندا زنان و مردان در خانه سالمندان امروز به قوت و امید زنده تو نیاز دارند آنها را لمس کن وکلامت را به گوششان برسان.

یهوه رافا، خدای شفا دهنده! رحم زنان نازا را تو شفا بده، بیماران در روح و جسم را به دستهای تو می‌سپاریم تا شفای تو را چشیده و به تو ایمان بیاورند و بدانند که تو تنها امید زنده هستی خدایی که غیر ممکنها را ممکن میکند.

پدران، مادران، فرزندان و همه خانواده‌‌ها را به حضورت می‌آوریم در زیر بالهایت در امنیت تو قرار می‌دهیم. تنها تو تکیه‌گاه و ملجایی، ای روح القدس ازدواجها را مبارک و تقدیس نما تا در تو تولدی از عشق داشته و با تو یکدل شوند. مجردین را محافظت کن تا افکار سلامتی تو را ببینند وهدایتت را بپذیرند. خداوندا اگر ایمان، امید و محبت در قلب‌های مردم قزوین خوابیده تو بیدارشان کن فرمان ده تا در تو حیات را دریافت کنند و از مرد‌گی‌ها برخیزند. روح پر محبت خودت را بر قلب وجانشان بریز.

برای ایمانداران این استان دعـا مـی‌کنیم تا هر روز ایـمان و اعـتمادشان به تو قویتر شده و در سردی‌ها و نا ‌امیدی‌ها،گرمای حضور تو را بچشند و تو را ای صخره بشناسند.

خداوندا ایمانشان را تو مدد کن تا هر لحظه کارهای عظیمت را بیاد آورند. خداوندا فرصت برای ایمانداران مهیا کن و شجاعت ده تا بتوانند مژده انجیل را به مردم برسانند. کلیسا‌های این استان را محافظت کن و یاری ده تا نور تو را گسترش دهند.

صلح وسلامتی تو را بر مردمان این سرزمین اعلام می‌کنیم، تویی قادر مطلق تا دریاها را بشکافی و راه مهیا کنی وقتی که هیچ راهی نیست.

باشد که حیات وسرسبزی تو ای خداوند بر این زمین برقرار و رودخانه‌ها، مرتع‌ها و تمامی طبیعت زیبایت در برکت و آرامی باشد.

شکرگزار تو هستیم برای این زمین و برکاتت ، برای فیض نجاتت.

جلال بر تو باد از حال تا ابد الآباد.

در نام پر بهایت ای عیسی مسیح،آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

دلنوشته
لیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست