ضرب و شتم یک زن مسیحی 21 ساله درکنیا

مسلمانان تندروی کنیایی یک زن جوان مسیحی 21 ساله را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند، بطوری که این زن بی‌هوش شده و به بیمارستان انتقال یافته است. مسلمانان تندرو در ایزیولوکنیا در ماه گذشته یک زن بیست و یک ساله که عضو خانواده‌ی سومالیایی بوده بخاطر آزار و اذیت و شکنجه از نایروبی به کنیا فرار کرده بوده و به آنجا بعنوان جای امن پناه آورده بوده، اما در کنیا مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در تاریخ چهارم ژوئن چند نفر به او و خانواده او حمله می‌کنند و دو دندان خواهر نوزده ساله‌ی او را می‌شکنند و همچنین برادر هجده ساله‌ی او را کتک زدند و دنده‌هایش را شکستند و زن بیست و یک ساله را به قدری کتک زدند که بی‌هوش شده است.
یکی از اقوام این افراد به خبرنگاران گفته است که آنها با میله‌های آهنی به بدنشان ضرباتی را وارد می‌کردند و این زن پنج ساعت بیهوش در بیابان رها بوده و دو روز را در بیمارستان سپری کرده است. در حال حاضر این زن زنده است اما متاسفانه بخاطر شدت ضرباتی که به وی وارد شده است دچار خونریزی داخلی شده و جراحات بسیار شدیدی دارد. افراد مهاجم با داد و فریاد زیاد آنها را کافر خطاب می‌کردند و به آنها می‌گفتند که ما می‌دانیم که شما به کنیا تعلق ندارید و جزو ما نیستید و ما به شما رحم نمی‌کنیم چون شما می‌خواهید مسیحیت را تبلیغ کنید، و شما باید به کشور خود برگردید.
خواهر نوزده ساله‌ی این زن گفته است که آنها سر من را محکم به دیوار کوبیدند و دو دندان من را شکستند و سمت چپ بدن من متورم شد اما من موفق به فرار شدم ولی متاسفانه خواهرم در دستان آنها از حال رفت. خواهر و برادر کوچکتر این زن به دنبال یافتن تاکسی بودن تا او را به بیمارستان برسانند.
در چهار ماه گذشته در شمال کنیا مسلمانان تندروی کنیایی، مسیحیان را مورد جفا قرار می‌دهند و مرتباً سوال می‌کنند که چرا به مسجد نمی-روید، نماز نمی‌خوانید و در مراسم نماز جمعه شرکت نمی‌کنید و مرتباً بازجویی‌ها در تمام شهر ادامه دارد و مسیحیان مورد جفا قرار می‌گیرند.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

تلفن همراه و نان شب، واجب‌تر یا مفیدتر؟!!
کشته شدن مادر مسیحی چهار کودک در هندوستان

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست