استان زنجان

«و قوم من که به اسم من نامیده شده‌اند، متواضع شوند و دعا کرده، طالب حضور من باشند و از راه‌های بد خویش بازگشت نمایند، آنگاه من از آسمان قبول خواهم فرمود، و گناهان ایشان را خواهم آمرزید و زمین ایشان را شفا خواهم داد.»

 دوم تواریخ باب ۷ آیه ۱۴

یهوه صبایوت خدای لشکر‌ها ارتشی از زنان و مردان دعا را در سراسر دنیا از هر قوم و ملت و زبان رهبری می‌کند و عیسی مسیح امروز ما را کلیسا می‌خواند و می‌فرستد تا برکت را خانه به خانه بر استان زنجان اعلام کنیم…

خداوندا تو را حمد و سپاس می‌گوییم شکر برای فیض و محبت بیکرانت. ای خداوند برای مردم و استان زنجان شکرت می‌کنیم برای طبیعت بی‌مانندت در این استان که تو از دل زمین و صخره‌ها، چشمه‌ها جوشانیدی و آبشارها روان ساختی که نشانگر طراوت و شادی است. شکرت می‌کنیم برای زمین نیکویت، برای معادن و منابعی که با سخاوتمندی به این استان بخشیدی، برای کوه‌ آلاداغ‌دار که همانند رنگین‌کمانی نقش بسته بر بوم، یادآور عهد تو با ماست و کوه‌های دیگری که عظمتت را نشان می‌دهد و غارهایی که درونشان پر از شگفتی و زیباییست، در نظم و نیکویی شکل گرفته‌اند؛ برای رودها و دریاچه‌ها که حیاتت را یادآور می‌شود، به راستی هر آنچه که آفریدی و خلق کردی نیکوست.

خداوندا پرچم‌های پیروزی را در تو برافراشته و دعا می‌کنیم برای استان زنجان و تک ‌به‌ تک شهرهایش ابهر، قیدار، خرمدره، ماهنشان، ایجرود، سلطانیه، زنجان و تمام روستاها و دهستان‌هایش و اعلام می‌کنیم: «روشنایی تو بشود.»

خداوندا چشم‌ها را بگشا تا حقیقتت را ببینند، گوش‌ها را شنوا گردان تا صدایت را بشنوند، قلب‌ها را به قلبی گوشتین بدل کن و از محبتت پر ساز تا تولدی تازه را بچشند و جهت پیشبرد ملکوت تو قدم بردارند.

رهبران و مدیران استان زنجان را به حضورت می‌آوریم و برکت می‌طلبیم؛ به آنها حکمت بیاموز تا آنچه را که برایشان از منابع طبیعی فراهم کرده‌ و در اختیارشان قرار داده‌ای در مسیر اراده تو به درستی استفاده کنند.

خداوندا تو ازدواج را امری مبارک و مقدس می‌خوانی از تو می‌طلبیم تا رابطه‌های شکسته شده را پیوند دهی، مرمت و از نو بنا کنی تا در تو یک شوند. خدای قدوس، خیانت و زنا را از خانواده‌ها پاک کن و به آنها ارزش و اهمیت خانواده را بیاموزان تا خانواده‌ها از بخشش و محبت و سلامتی تو پر شوند.

خداوندا پزشکان و پرستاران زنجان را حفاظت کن و مناطق محرومش را به یاد ‌آور و پزشکان و پرستاران برای آنها بفرست‌، همچنین تجهیزات مورد نیازشان را فراهم کن.

ای خداوند تو بر صلیب، آزادی و نجات را نه به سبب کارهای نیک ما بلکه به فیض فراهم ساختی؛ زندانیان این شهر را مورد لطف و رحمت خود قرار ده و آنها را آزاد ساز نه تنها از زندانی که جسم آنها را در بند دارد بلکه از زندان‌های فکر و روح تا معنای آزادی تو را بچشند و با درک و فکری تازه از تو زندگی کنند؛ افرادی که به هر دلیلی متواری هستند را ملاقات کن تا بدانند تنها تو پناهگاه امن هستی، بر تو که صخره هستی بایستند و امنیت و آرامی را در تو تجربه کنند و به آغوش خانواده‌هایشان باز گردنند.

خداوندا زنان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست این استان را به حضورت می‌آوریم، خدای قادر مطلق کمر این زنان خمیده شده است از به دوش کشیدن بارها و مسئولیت‌ها، نگاه‌‌ها و دیدگاه‌هایی که ریشه در فرهنگ غلط و باورهای دروغین دارد، تمامی این بارها را از دوششان بردار تا در تو قامت راست کنند و ارزش و هویت خودشان را ببینند و فرهنگ تو را زندگی کنند؛ خدای برکت دهنده برکتت را در زندگی آنها از آسمان جاری ساز و نیازهایشان را رفع کن.

کودکان استان زنجان را به حضورت می‌آوریم، مسیح جان تو استاد و معلم اعظم هستی این کودکان را درحقیقت و شناخت خودت تعلیم بده تا طریق‌ راستین تو را بیاموزند و ای خدای مهیا کننده در (ابهر، خدابنده‌، خرمدره) مدرسه‌ها برای تعلیم و آموزش کودکان فراهم ساز.

مسیح جان بر صلیب شفا و آزادی را به ما هدیه دادی تا از بند اعتیادها آزاد شویم، ملاقات کن تمام افرادی را که در استان زنجان اعتیاد دارند تا خدای حقیقی را بشناسند و بفهمند آن تشنگی درونی با روح تو، عشق و محبت توست که برطرف می‌شود و نه با مواد مخدر و چیزهای دیگر.

 خداوندا تو راه و راستی هستی، مسیرهای تازه و جدید برای مناطق محروم بساز تا آبادانی به آنجا هم بیاید. ای خداوند زمین‌های کشاورزیشان را برکت بده تا در نیکویی تو بذرها بکارند و صد برابر درو کنند، کارگران جوان بفرست و آنها را تبدیل کن تا سربازان و سفیران تو باشند و کلیسای تو را بنا کنند. ای پدر جان در نام مسیح از تو می‌طلبیم تا درهای آسمانی تو بر زنجان گشوده شود و نور تو ظلمت و تاریکی را بیرون کند، هر جا که تو و نورت باشد تاریکی جایگاهی ندارد و با اقتدار نامت، نهیب می‌زنیم بر هر مذهب، زنا، اعتیاد، خشم و با ایمان پادشاهی تو را اعلام می‌کنیم که حیات، نجات، آزادی، سلامتی، محبت و بخشش هستی.

ای خداوند هرجا که روح تو بخرامد آنجا تولدی تازه، حیات، سرسبزی و شادیست، باشد که استان زنجان لباس شفا، آزادی و حیات تو را بپوشد.

باشد که کلیساهایت در این استان بنا شوند و همچون عروسی آراسته در انتظار بماند و صدای طبل و بربط پرستندگان حقیقی از هر گوشه این شهر به گوش رسد. با اتحاد و یکدلی در حضورت دعا کردیم در نام پر اقتدار مسیح عیسی خداوند آمین و آمین و

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

برنج یونانی
رابطه با خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست