بخواهید تا به شما داده شود

بخواهید که به شما داده خواهد شد، بجوئید که خواهید یافت، بکوبید که در به رویتان گشوده خواهد شد، زیرا هر که بخواهد بدست آورد و هر که بجوید یابد. و هر که بکوبد، در به رویش گشوده می­شود. (لوقا  ۱۱: ۹-۱۰(

شالوم خداوند با شما همراهان همیشگی مجله اسمیرنا …

خداوند را شکرگزار هستیم برای فرصتی دوباره­ای که برای ما مهیا کرد تا همگی در اتحاد و یکدلی دست به دعا و شفاعت برافراشته و برکت پدر آسمانی را در این سفر که به شهر اوشاک داریم اعلام نمائیم. شهر اوشاک و اطراف آن یکی از شهرهای کشور ترکیه می‌باشد که بسیاری از هموطنان ایرانی و ایمانداران در این استان ساکن هستند. بیشتر ساکنین این شهر را مسلمانان تشکیل می­دهند که خود به دو فرقه اهل تسنن و شیعه تقسیم می­شوند.

خداوند را شکرگزار هستیم برای کلیساهای فارسی زبان که در این استان واقع است… خداوندم، پدر آسمانی، قادر مطلق، رب الارباب، شاه شاهان شکر برای وجودت، شکر برای عیسی مسیح که با رفتن بر روی صلیب فدیه گناهان ما را داده تا ما نجات و حیات جاویدان را داشته باشیم و فرزندان خداوند شویم تا بتوانیم شفاعت فرزندان خداوند را در هر جای این کره خاکی بطلبیم…

خداوندم با شکرگزاری و سپاس به حضورت آمده­ایم و از تو می­طلبیم که نور جلالت بر این شهر تابیده شود تا قوت قلبی باشد برای تمام فرزندان ایماندارت در این شهر. خداوندم از تو می­طلبیم نور و هدایت و حضورت در زندگیشان باشد و کسانی که در این استان دلسرد شده­اند را به سوی نور خود هدایت کنی. خداوندا از تو می­طلبیم که آسمان این شهر را بگشایی و باران رحمت و برکت و فیض خود را بخرامانی و هر گونه لعنت و بلا در نام تو ای خداوندم از این شهر دور و پاک شود تا ایماندارانت در آرامش تو ای خداوندم شاهدانی برای جلالت باشند.

باشد که ناامیدی‌ها و دلسردی‌ها در قلب فرزندانت در این شهر به گرمی و امید بدل گردد و اگر ایماندارانی سرد و ولرم شده‌اند دوباره روح قدوس تو سبب بیداری این عزیزان گشته و در تو با ایمانی داغ و غیرتی از جنس خودت بیدار شده و غیرتمندانه برای جلال نام تو بکوشند.

پدر آسمانیم تو خدای نیکویی­ها هستی، رحمت و برکت خود را جاری ساز تا همگی ما در اتحاد و اقتداری که در تو ای خداوندم به ما بخشیدی دست شریر را از فرزندانت کوتاه اعلام کنیم و صلح و سلامتی تو را ای خداوندم اعلام کنیم. ایمان داریم حفاظت تو خداوندم بر تمام فرزندانت در این شهر جاری است و خواست و اراده­ی نیکوی تو جاری می­شود .خداوندم صلح و آرامش و محبت تو را اعلام می­کنیم بلکه قلب مردم این شهر لمس شود و شاهدانی برای جلال نامت باشند. خداوندم از تو میطلبیم فرزندانت را ملاقات کنی و برکت دهی .خداوندم می­طلبیم حفاظت تو را برای خادمینت که در این شهر خدمت می­کنند و از کلام تو می­گویند و مردم را به سمت تو ای خداوندم رهنمون می­کنند بلکه نجات را دریافت کنند. خداوندا مسئولین این شهر را به حضورت بلند می­کنیم و در نام عیسی مسیح می­طلبیم که قلب­شان را لمس کنی و چشمی بینا و گوشی شنوا بدیشان بدهی و خواست و اراده­ی تو همان گونه که در آسمان است بر این شهر جاری گردد.

با شکرگزاری و سپاس در نام یگانه فرزندت عیسی مسیح طلبیدیم خداوند قدوس؛ آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

دلنوشته
انجیل عیسی مسیح (ترجمه هزاره نو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست