انجیل عیسی مسیح (ترجمه هزاره نو)

نجات، هدیه­ای بسیارگرانبها ولی رایگان

سلام به شما خوانندگان عزیز بخش تکنولوژی.

ضمن عرض شادباش به مناسبت فرا رسیدن کریسمس و نزدیک شدن به سالروز تولد منجی بشریت عیسی مسیح، بر آن شدیم تا هدیه­ای کوچک ولی با ارزش و مفید به شما عزیزان تقدیم کنیم. بله هدیه­ای به نام “خبر خوش” یا همان انجیل. در کشور عزیزمان ایران تهیه نسخه چاپی انجیل و همچنین دسترسی به آن بسیار دشوار است و هر جایی در دسترس نمی­باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این کتاب مفید را بصورت دیجیتال و نسخه PDF برای شما تهیه کرده و در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.

در شماره­های قبلی مجله اسمیرنا و در بخش تکنولوژی به معرفی اپلیکیشن “کتاب مقدس” پرداخته بودیم. برای تهیه این اپلیکیشن مفید می­توانید برای گوشی و تبلت­های اندروید از “فروشگاه گوگل پلی Google Play Store” و برای محصولات اپل از “اپ استور App Store” این اپلیکیشن را دانلود و نصب نمایید. برای یادگیری کامل نحوه استفاده از این اپلیکیشن و همچنین فعال­سازی امکان آفلاین آن (استفاده بدون نیاز به اینترنت) می­توانید به شماره­های 19 تا 22 و 27 تا 32 و همچنین شماره 35 مجله اسمیرنا مراجعه کنید.

همچنین به منظور سهولت در دسترسی شما به این اپلیکیشن دو بارکُد طراحی کرده­ایم که با استفاده از دوربین تلفن همراه و یا تبلت خود می­توانید آن را اسکن کرده تا بصورت اتوماتیک به گوگل پلی و یا اَپ اِستور و قسمت اپلیکیشن کتاب مقدس رفته و آن را نصب کنید. (در صورتی­که تلفن همراه و یا تبلت شما مجهز به اپلیکیشن اسکن بارکد نمی­با­شد می­توانید با مطالعه آموزشQR  کُدها در شماره­های 25 و 26  مجله اسمیرنا این اپلیکیشن را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.)

QR

راه دیگر دسترسی به انجیل استفاده از فایل PDF آن می­باشد که لینک­های آماده برای دانلود کردن فایل­ها را برای شما قرار داده­ایم. برای دسترسی راحت­تر شما عزیزان، این فایل­ها را در چند آپلود سنتر بارگذاری کرده­ایم تا در صورت کار نکردن هر کدام از آدرس­ها بتوانید از آدرسی دیگر فایل را دانلود و استفاده کنید. این آدرس‌ها قابل لمس می­باشند و برای رفتن به آدرس و صفحه دانلود کافیست تا روی آدرس لمس کرده و به صفحه مورد نظر انتقال داده شوید.

یکی از فایل­ها انجیل عیسی مسیح (عهد جدید) با ترجمه هزاره نو و فایل دیگر نیز کتاب مقدس (عهد قدیم و جدید) با ترجمه مژده برای عصر جدید می­باشد. کتاب مقدس با ترجمه مژده، مناسب تلفن­های همراه و تبلت­ها طراحی شده است که به راحتی می­توانید نام کتاب مورد نظر در لیست را لمس کرده و پس از وارد شدن به صفحه کتاب، باب مورد نظر را انتخاب کرده و مطالعه کنید.

در صورت وجود هر گونه مشکل برای دریافت فایل­ها می­توانید از راه­های ارتباطی که در صفحه آخر مجله معرفی شده­اند با مجله اسمیرنا ارتباط برقرار کنید و همچنین با عضویت در کانال تلگرامی مجله اسمیرنا به این فایل­ها، شماره­های قبلی مجله و مطالب مفید دیگر دسترسی داشته باشید. از اینکه امسال هم با مجله اسمیرنا و بخش تکنولوژی همراه بودید و مطالب ارائه شده را پیگیری و مطالعه کردید صمیمانه سپاسگزاریم. امیدواریم که در سال پیش رو نیز بتوانیم با قوت خداوند مطالبی مفید و مناسب برای شما عزیزان آماده کرده و به بهترین شکل شما را خدمت کنیم.

باشد که با فرا رسیدن این روز مبارک و سالروز تولد پیام­آور صلح و نجات، قلب تو عزیز خواننده به دستان عیسی مسیح لمس شده و از ناراحتی­ها، شکست­ها، آسیب­ها و سختی پاک شده و آماده پذیرش محبت و فیض خداوندمان بشود تا تو عزیز نیز نجات رایگان از مرگ روحانی و اسارت­ها را دریافت کرده و عضو جدیدی در خانواده الهی که به واسطه محبت مسیح بر روی صلیب اعضای آن را فرزندان خدا خواند، بشوید. در نام عیسی مسیح می­طلبیم، آمین.

انجیل عیسی مسیح (ترجمه هزاره نو)

http://s6.picofile.com/file/8379977076/Enjil_NMV.pdf.html

https://uploadboy.com/fa/t0z2flcv4o6s/3419/pdf

http://yekupload.ir/fbf35ec2a7ed750e/Enjil_NMV.pdf

http://uupload.ir/view/7gdq_enjil_nmv.pdf

http://www.mediafire.com/file/unjv1xul7mmmgf8/Enjil_NMV.pdf/file

انجیل عیسی مسیح – آپلود شده در مایکروسافت وان درایو

کتاب مقدس (عهد قدیم و جدید_ترجمه مژده)

http://s7.picofile.com/file/8381022742/Ketab_Moghadas_mozhdeh.pdf.html

https://uploadboy.com/fa/b5h70xxe2mvy/3419/pdf

http://yekupload.ir/ed527fdd7eb97aa5/Ketab_Moghadas-mozhdeh.pdf

http://uupload.ir/view/l5w4_ketab_moghadas-mozhdeh.pdf

http://www.mediafire.com/file/iz81rgntkrjtdmm/Ketab_Moghadas-mozhdeh.pdf/file

کتاب مقدس(عهد قدیم و جدید) – آپلود شده در مایکروسافت وان درایو

اِرمیا روح‌بخش

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

بخواهید تا به شما داده شود
زنجیر را باور نکن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست