دعا برای کودکان کار

«امّا عیسی آنان را نزد خود فرا خواند و گفت: بگذارید کودکان نزد من آیند؛ ایشان را بازمدارید، زیرا پادشاهی خدا از آنِ چنین کسان است. آمین، به شما می‌گویم، هر که پادشاهی خدا را همچون کودکی نپذیرد، هرگز بدان راه نخواهد یافت.» (لوقا باب ۱۸ آیات ۱۶ و ۱۷)
خدای قدوس! ای پدر آسمانی! ای تنها پناه امن و تنها امید هر ‌ناامیدی. خداوندا شکرگزار تو هستیم که تو شاه شاهان هستی. تو رب‌الارباب هستی. شکر برای فیض عظیم تو، برای محبت نیکوی تو، برای عشق بی‌نظیر تو و برای فروتنی تو، ای پدرجان! شکر که در تو امنیت است و در تو نجات و آزادی است.
تو در کلام مقدست کودکان را نزد خود فرا ‌خواندی و فرمودی برای ورود به پادشاهی‌ات باید همچون کودکان بود.
ای پدر آسمانی! کوتاهی ما را در قدردانی از نعمت‌ها و برکت‌هایی که به ما ارزانی داشته‌ای ببخش و غفلت‌های ما، نسبت به کودکانمان را، به توجه و درک و آگاهی صحیح از اراده خودت تبدیل کن.
خداوندا! این لحظه به حضور تو آمدیم تا برای تمام کودکان کشورمان ایران دعا کنیم. ای قادر مطلق! کودکان ایران را نزد تو می‌آوریم که آرامی در دستان توست، ای که محبتت عظیم و بیکران است.
خداوندا! نوزادانى كه در اين روزها به اين دنيا پا می‌گذارند را به حضورت مى‌آوریم و امنيت تو را برایشان می‌طلبیم. ای خداوند! در این بیابان زندگی تو راهی تازه برای آنها باز کن و آنها را به سمت خود هدایت کن. آنها را در محافظت و امنیت خودت قرار بده.
ای خداوند! قلب کودکان سرزمین ایران را با نور حضورت روشن کن و برای جلال نامت ای خداوند قدوس این کودکان را زیر محبت و رحمت خودت تربیت کن تا در زندگی خود با پرستش و ستایش تو حیات در تو را دریافت کنند ای الف و یا و ای خداوند ازلی و ابدی.
پدرجان! برای کودکان کار و کودکان خیابانی به حضورت دعا می‌کنیم. کودکانی که با دست‌های کوچک اما قلب‌های بزرگ کار می‌کنند را تو به نام یگانه فرزندت عیسی مسیح برکت بده و برکات جسمانی و مالی خودت را بر این کودکان بریز و از مشکلات رهاییشان ده.
ای خداوند! قلب این کودکان را لمس کن و در پناه لطف و حمایت خودت آنها را از خطرات محافظت نما.
ای خداوند! ای صاحب اختیار همه چیز و همه کس! در سال نو، در فصلی تازه، برگی تازه از زندگی‌ای که تو خواهان آن هستی برای تمام کودکان ایران باز ‌کن تا نور تو بر آنها بتابد و بر افکار آنها و در پناه امن و آسایش خودت نیکویی و سلامتی را برایشان رقم بزن.
در نام قدوس عیسی مسیح دعاهایمان را به حضور پر مهرت آوردیم و دريافت كردیم؛ آمين.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

خبر
تولد مسیح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست