سیستان و بلوچستان

«برای هیچ چیز غصه نخورید؛ در عوض برای همه چیز دعا کنید و هر چه لازم دارید به خداوند بگویید و فراموش نکنید که برای جواب دعاها، از او تشکر کنید» فیلیپیان 6 : 4

يهوه صبايوت خدای لشکرها ارتشی از زنان و مردان دعا را در سراسر دنيا از هر قوم و ملت و زبان رهبری می‌کند و عيسی مسيح امروز ما را کليسا می‌خواند و ما را می‌فرستد تا برکت را خانه به خانه اعلام کنیم….

امروز به طور خاص آسمان، زمین و مردم سیستان و بلوچستان را به حضورت میآوریم و یکدل برای آنها در دعا میایستیم.

خداوندا! شکر برای لطف و رحمتت که یگانه فرزندت را به این جهان فرستادی برای کفاره گناهان ما! شکر برای فیض عظیمت که به رایگان به ما بخشیدی. شکرگزار تو هستیم برای منابع طبیعی و طبیعت زیبا در این استان. پادشاهی تو را بر شهرهای این استان: کنارک، چابهار، ایرانشهر، زهک، سرباز، زابل، خاش، سراوان، زاهدان، نیک شهر، قصرقند، دلگان، بزمان، میرجاوه، مکران و… اعلام می‌کنیم.

ای آب حیات! خشکسالی‌های این سرزمین را آبیاری و سیلاب‌هایش را تو هدایت کن. ای صخره امن، مردمانی که در این سیل‌ها خانه و سرپناهشان خراب شده را بیاد آور. چشم‌ها را تو به عشق و محبت بی‌حد خودت باز کن، تا ببینند تو خدای محبت هستی که اگر تو را بچشند دیگر گرسنه و تشنه این دنیا نمی‌شوند.

ای خداوند آزادی! زندانیان این استان را به حضورت می‌آوریم و برای ایشان صبر و استقامت و رهایی را طالب هستیم باشد که آزادی در تو را چشیده و در حکمت تو فرصت زندگی تازه را دریافت کنند. زندان‌ها را تو از کلامت پر کن تا آزادی و حقیقت قلب‌ها را دگرگون سازد.

ای شفا دهنده! شفا و سلامتی تو را به بیماران اعلام می‌کنیم. اگر ناامید هستند و شرایط برای آنها دشوار هست بگذار ببینند که تو فراهم کننده هستی و امید زنده. اگر شرایط درمانی برای این استان سخت هست خداوندا تو بیمارستان‌ها را بنا کن دارو و پزشکان را تو بفرست. ای طبیب اعظم! دکترها، پرستاران و بیمارستان‌های این استان و شهرهایش را به حضورت می‌آوریم. تو علم مطلق هستی و می‌توانی دکترهای این استان را قدرت ببخشی تا بتوانند بیماران را درمان کنند. قوت تو را ای شاه شاهان بر پرستاران این شهرها و استان می‌طلبیم. عیسی مسیح دست تو را بر رحم عزیزان نازا می‌طلبیم، ای خداوند تو رحم سارا را شفا بخشیدی؛ برای تو هیچ چیز غیرممکن نیست و هر ناممکن در نام قدوس تو ممکن می‌شود. زندگی‌ها، ازدواج‌ها را تقدیس کن تا برای تو ثمر آورند.

ای شبان اعظم، بانوان این استان را بیاد آر. دلشکستگی‌هایشان را شفا ببخش بگذار بدانند در تو با ارزش هستند و یاری‌شان ده تا فرزندانشان را در تو تربیت کنند نه از زخم‌ها و درد‌ها بلکه در هدایت و مشورت تو، خداوندا نسلشان را مبارک ساز.

خداوندا افکار نگرانی و مرگ را بشور تا بدانند تو تنها خدا هستی. هر فکر که مانع شناخت تو می‌شود فرو بریزد هر فکر دشمنی، خودکشی، سقط جنین، طلاق، فالگیری، جادوگری هر دیواری بر ضد شناخت تو قد عَلَم کرده فرو ریزد تا همه نجات تو را ببینند.

خداوندا شکر برای صلیبت که امروز آمرزش از گناهان را فراهم کردی، قدرت بخشش را تو به دل‌شکستگان ده تا بخششت را دریافت کرده و التیام یابند. گوش‌ها را به صدایت باز کن تا به سمت تو بازگشت کرده و در آغوشت آرام گیرند.

ایمانداران و معترفین نام تو را در این سرزمین به حضور تو بر می‌افرازیم و دستان ایشان را در دستان تو گذاشته و قوتی تازه و ایمانی استوار برایشان می‌طلبیم تا در تو پایداری کنند و نامت را جلال دهند زیرا تو در کلامت می‌‌گویی: «زیرا اگر در رنج‌های مسیح شریک باشیم، در جلال او نیز شریک خواهید بود» آری چشم‌ها را بگشا تا این امید زنده را ببینند، جلالت را شکوه و عظمتت را. آنها را محافظت کن از هر فریب و نفاق، از هر تیری در شب. شهامت و حکمت تو همواره با آنها باشد تا کلام تو را به تشنگان برسانند.

ای خدای محبت! قلب مردم این استان را تو لمس کن و روشنایی را بر خانه‌هایشان بیاور تا از نور تو این استان پرشود تا در هرکوی و برزن نام تو را جلال دهند.

ای قدوس! تنها تو لایق پرستش هستی و تنها خدای زنده که صدای ما را می‌شنود و به آن پاسخ می‌دهد. سپاسگزار تو هستیم برای این فرصت. مسح تو بر آسمان تک به تک شهرهای استان سیستان و بلوچستان باشد و شالوم تو را بر این عزیزان می‌طلبیم.

دعاهایمان را با شکرگزاری به سوی تو آوردیم و دریافت کردیم آمین و آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

دلنوشته
استر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست