استان فارس

«پارسا را مشقت بسیار است، اما خداوند او را از همه آنها خواهد رهانید.» مزمور 34 آیه 18
یهوه صبایوت خدای لشکرها، ارتشی از زنان و مردان دعا را در سراسر دنیا از هر قوم، ملت و زبان رهبری می‌کند و عیسی مسیح امروز ما را کلیسا می‌خواند تا در دعا بایستیم.

شکر برای تو خداوندا که نامت مقدس است، شکر که محبت تو بیکران، ازلی و ابدی است. شکر بهرت خداوندا که جان خود را برای نجات ما از گناه فدا کردی تا امروز در این مسیر پارسایی بتوانیم در روح و راستی تو را پرستش کنیم. خداوندا شکر که تو مالک همه چیز هستی و در تو پیروزی است و همه چیز در تو حیات می‌گیرد، شکر برای کلامت که ما را بنا می‌کند، تسلی و تشویق می‌نماید.
خداوند سرمدی با حمد و سپاس به حضور مقدست آمده‌ایم و با قلبی توبه‌کار، ایمان داریم رحمت تو ابدیست. خداونــــدا، شکر برای عظمت و محبتت.
خداوندا، بیداری تو را بر مردم ایران خصوصاً استان فارس می‌طلبیم. پدر جان، در اتحاد استان فارس و شهرهای زیبا آن را به حضورت می‌آوریم. شهرهای (آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، اوز، بختگان، بوانات، بیضا، پاسارگاد، جویم، جهرم، خرامه، خرم‌بید، خفر، خنج، داراب، رستم، زرقان، زرین‌دشت، سپیدان، سرچهان، سروستان، و…) را به حضورت بلند می‌کنیم، در کوچه و خیابان‌ها بخرام خداوندا.
خون بره بی‌گناهت را بر سر در خانه‌ها و شفا رابطه را بین خانواده‌های این استان اعلام می‌کنیم تا در نام عیسی همبستگی باشد.
ای خداوند، روشنایی تو را می‌طلبیم بر جوانان، نوجوانان، کودکان، نونهالان و شیرخواران؛ بر مردان، زنان و پیران. آمین که از کلام تو بشنوند و قلبشان لمس شده و نجات را دریافت کنند. پدر جان، شکرت که هر لحظه کنار ما هستی، شکر برای نجات و طعم خوش آن. ای خداوند، آنچه که اراده تو هست بر زبانمان جاری کن. ملکوت تو بیاید، چنانکه اراده تو در آسمان است در زمین بشود.
ای آفـریننده زیبـــایی، شکـــر برای طبــیعت زیبـــایی که آفریدی در استان فارس، برای تمام برکات و تمام نعمت‌هایت در کشتزارها، باغ‌ها و…
به هر آفتی در هر مزرعه‌ای از این استان در نام عیسی پاک شو می‌گوییم و قلب‌ها را از هر تلخی پاک اعلام می‌کنیم.
خداوندا، دعا می‌کنیم تا در نام عیسی مسیح فکرها و زبان‌های مردم این استان به سمت تو هدایت و رهبری شود، ردای عزا به شادی در تو تبدیل بشود و آن مراسم مذهبی به پرستش در روح و راستی مبدل شود. خداوندا، مردم استان فارس را بنا کن، تسلی‌ده و تشویق کن. ای خداوند گوش‌ها را به کلامت شنوا اعلام می‌کنیم تا از کلام تو بشنوند و قلب‌هایشان به مسیر اراده کلام تو باز شود.
پدر جان، عزیزان مطلقه و تنها را به حضورت می‌آوریم تا قلب شکسته آنها را التیام دهی و در تو نجات بیابند زیرا که تو امید زنده هستی، خداوندا، ایمان داریم برای این عزیزان فکرهای عالی داری، آینده‌ ایشان را به دستان تو می‌سپاریم. خداوندا، همانطور که قبلاً ما نیز چشمان و گوش‌هایمان تو را نمی‌دید و نمی‌شنید و حال با فیض تو شنوا و بینا شده‌ایم، باشد که این عزیزان نیز بینا و شنوا بشوند تا عشق عظیم تو را بچشند و درک کنند که تنها نیستند.
خداوندا، می‌طلبیم مردم این استان تو را ملاقات کنند تا تو را بشناسند. برای قلب‌های تشنه که تو را فریاد می‌زنند دعا می‌کنیم که در تو بمانند چون تو در ضعف‌ها قوت هستی.
پدر جان، برای آزادی از اعتیاد‌ها و اسارت‌هایی که دست و پای مردم این استان را زنجیر کرده در دعا می‌ایستیم؛ ای عیسی، تو قلب آنها را تسلی‌ده از هر درد و نگرانی، تو هستی که آرامی دهنده هستی همانطور که در کلامت می‌گویی ای تمامی زحمتکشان و گرانباران من به شما آرامی می‌بخشم.
خداوندا باشد که هر زنجیر اعتیاد، دروغ، نفاق در نام تو پاره شود و هر نقشه شریر باطل، تا همه آزادانه تو را بپرستند و بر تو ای خدای حقیقی و عاشق توکل کنند. باشد که عشق تو بنیاد خانواده‌ها شود. بسیار ممنونیم ای خداوند از این محبت بی‌کران تو که تا به آخر وفادار هستی و جانت بهای آزادی ما شد. براستی تو بی‌همتایی و جلال از حال تا به ابد بر تو باد.
در نام عیسی طلبیدیم با شکر و سپاس آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

حلوای هویج      
مجله فرهنگ و هنر شماره87

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست