کهگیلویه و بویر احمد

یهوه صبایوت خدای لشکرها ارتشی از زنان و مردان دعا را در سراسر دنیا از هر قوم و ملت و زبان رهبری می‌کند و عیسی مسیح امروز ما را کلیسا می‌خواند و می‌فرستد تا برکت را خانه به خانه به استان کهگیلویه و بویر احمد اعلام کنیم ….
خدای شگفت‌انگیز تو را شکر می‌کنیم برای تمام آنچه که آفریدی. ای پدر جان تو گفتی زمین، درختان و گیاهان برویند و موافق ریشه‌های آنها ثمر بیاورند اینها همه نشان نیکویی‌های توست سپاسگزاریم. ای پدرجان که از دل زمین چشمه‌ها جوشانیدی و آبشارها و رودها روان ساختی تا حیات در زمین جاری باشد شکرت می‌کنیم. خدای قادر مطلق که کوه‌ها را استوار ساختی و دره و تنگه‌ها را بنا کردی تا قدرت، اقتدار و عظمتت را ببینیم. دست‌هایمان را برافراشته مردم و زمین و آسمان استان کهگیلویه و بویراحمد و تک تک شهرهایش (یاسوج، مارگون، دوگنبدان،دهدشت و…) را برکت می‌دهیم. ای امید زنده، دلی فهیم و حکیم از جنس خودت به یکایک مردمان و سران این استان عطا کن تا آنچه در اختیارشان قرار دادی از منابع و جاذبه‌ها را در رهبری و طریق‌های نیکویت استفاده کنند. خداوندا برای معادن این استان (مس، نیترات، پتاسیم، نفت و..)که صنعت دستان توست سپاسگزاریم.
به راستی تو خدایی مهیب و حیرت انگیز هستی هیچ چیز توان برابری با هنر دستانت را ندارد شکر برای فیضت و سپاسگزاریم برای برکت‌هایی که به وفور از عشق و محبتت به این استان بخشیدی تمامی آنها حضور و وجودت را به رخ می‌کشد.
ای قادر مطلق زنان و مردان غیور عشایر این استان را به حضورت می‌آوریم، دامداری و کشاورزی عزیزان عشایر را رونق ده تا بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند.
ای پدر تمام اعصار، پدران و مادران و عزیزان باردار را به حضورت می‌آوریم و محافظت و شالوم تو را بر این عزیزان می‌طلبیم.
ای خدای قادر، تو ما را بیهوده خلق نکردی و برای ما هدف و نقشه داری جوانان این استان را ملاقات کن و باشد که به جای ردای غم و افسردگی به ردای شادی، ستایش و امید ملبس شوند. خداوندا، تو برای آنها فکرهای سعادتمندی و نیکو داری هدف زندگی را بر آنها آشکار کن.
تو خدایی امین و وفادار هستی، باشد که دختران و پسران در استان کهگیلویه و بویراحمد سفیران صلح تو در این استان باشند.
یهوه رافا، خدای شفا دهنده، ای طبیب اعظم تمام بیماران و بیمارستان‌های این استان را به حضورت می‌آوریم و آن مکان‌ها را مبارک گردان و دستان پر فیض و شفا بخشت را بر جان این عزیزان قرار ده تا لباس تندرستی و شفا را بر تن کنند.
ای خدای مهیا کننده‌ کمبودها و امکانات مورد نیازشان برای درمان، بیمارستان، پزشک و دارو را تو برای آنها مهیا کن.
خداوندا تو لعنت و اسارت‌ها را با خود بر صلیب میخکوب کردی؛ زنان و مردان این استان را که در اسارت اعتیاد هستند لمس کن تا آزادی در تو که سرچشمه حیات هستی را بچشند. خداوندا تو استاد و معلم اعظمی، تو شبان ما هستی، کودکان این استان را به حضورت می‌آوریم گوش‌های آنها‌ را شنوا گردان تا صدایت را بشنوند و از تو تعلیم گیرند. حکمت تو را بر معلمین و مسئولین آموزش و پرورش می‌طلبیم تا کلامشان بذر محبتت را در دل‌ها بنشاند و صد برابر ثمر آورند و کمبود مدرسه و تجهیزات آموزشی و معلم را تو برایشان فراهم ساز.
بانوان این استان پر از انزوا و زخم‌هایی هستند که ریشه در فرهنگ غلط و باورهای دروغین دارد، عدم آگاهی و ناامیدی‌ها، آنها را تا وادی مرگ هم می‌کشاند، یکایک این بانوان را تو ملاقات کن و روغن شفا بخشت را بر زخم‌های این عزیزان بریز تا هویت خود را که فرزندی توست دریابند و شاهزاده تو بودن را بپذیرند و از تو که مشاور شگفت‌انگیزی مشاوره گیرند تا در راه روشن تو گام بردارند و در حیاتت زندگی کنند. خدای عشق و محبت، خانواده‌هایی که گسسته شده‌اند را به حضورت می‌آوریم و می‌طلبیم این شکاف‌ها و رابطه‌های شکسته را پیوند دهی و سرور زندگی آنها تو باشی و بر زندگیشان سلطنت کنی چرا که تو پادشاه هستی.
خداوندا تو آب حیاتی هستی که تمام تشنگی‌ها را پایان می‌دهی، تو این استان را از وجودت سیراب کن، مسیح جان ایمان داریم صدای مردم را می‌شنوی و برکت‌های آسمانی تو بر سفره تمام مردم این استان جاری شود و از این نان حقیقی بخورند و سیر شوند، به نام تو کشاورزی و دامپروری این استان را برکت می‌دهیم.
آمین ایمانداران در استان کهگیلویه و بویراحمد چراغدان‌های خود را با روغن اضافی برداشته در انتظار تو ای داماد سماوی بمانند و هنگام آمدنت با قامتی راست و ایمانی استوار، پای کوبان با شادمانی به استقبالت آیند.
آمین. آمین. آمین

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

تلماخوس
هنر در شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست