جفا بر بر مسیحیان بعد از فروکش کردن ویروس کرونا در کشور چین

پس از فروکش کردن شیوع ویروس کرونا در چین، حال دولت کمونیست این کشور موج دیگری از برداشتن و حذف صلیب از کلیساهای مسیحیان را آغاز کرده است.
به گزارش محبت نیوز: دولت پس از ترخیص آخرین بیمار کوید ۱۹ در ووهان، شهر مرکزی چین که اولین بار در ماه دسامبر سال گذشته ویروس کرونا در آنجا گزارش شده بود، مقامات چین برداشتن صلیب‌ها از روی سقف ساختمان کلیساها را شروع کرده‌اند. رهبران مسیحی بر این باورند که برداشتن صلیب‌ها و جفا بر مسیحیان از زمانی آغاز شد که فشار مبارزه با ویروس کرونا برای مقامات دولتی کمتر شده است.
به گفته یکی از شاهیدین عینی در منطقه آنهویی به نام جان گفت که مقامات در تاریخ ۱۸ آوریل صلیب کلیسای ما (Our Lady of the Rosary Church) را برداشتند. هر چند این کلیسا بخشی از کلیساهای به رسمیت شناخته شده کاتولیک دولتی محسوب می‌شد اما هیچ کشیش یا راهبه‌ای برای انجام فعالیت‌های مذهبی در آن وجود نداشت. گفته می‌شود مقامات محلی به سلیقه خود برنامه‌های مذهبی این کلیسا را اداره می‌کردند. در تاریخ 19 آوریل یک مقام دولتی از خادمین این کلیسا خواست تا کلیدهای این مکان را به او تحویل دهند تا وارد کلیسا شده و صلیب آن را بردارند.
مقامات دولتی در ۱۸ آوریل به دستور از سوی مقامات ارشد دولت کمونیست چین اقدام به برداشتن صلیب از سقف این کلیسا کردند. در تاریخ ۱۹ آوریل حوالی ساعت ۴ صبح عملیات برداشتن صلیب با نظارت پلیس انجام شد و مأموران به مردم اجازه ندادند وارد کلیسا شوند یا در بیرون از کلیسا اجتماع کنند و حتی عکس بگیرند. اما رهبران کلیساهای مرکزی که زیر نظر دولت اداره می‌شوند، سکوت کرده‌اند.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

شناخت بیماری OCD و راه های شناخت آن
جفا به مسیحیان در کشور سودان -تهدید تاجر سودانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست