دعا برای زلزله زدگان

خدا ملجا و قوت ماست، و مددکاری که در تنگی‌ها فور یافت می‌شود. پس نخواهیم ترسید، اگرچه جهان مبدل گردد وکوه‌ها در قعر دریا به لرزش آید. اگرچه آب‌هایش آشوب کنند و به جوش آیند و کوه‌ها از سرکشی آن متزلزل گردند.

مزامیر 46 :1 – 3

يهوه صبايوت خداي لشکرها ارتشي از زنان و مردان دعا را در سراسر دنيا از هر قوم، ملت و زبان رهبري ميکند و عيسي مسيح امروز ما را کليسا ميخواند و ما را ميفرستد تا نجات را خانه به خانه اعلام کنيم…

خداوند، خداي قدوس، شکر بهر تو که مددکاري هستي که در تنگي‌ها فوراً يافت مي‌شوي. سپاسگزاريم که در اين لحظه گوش خودت را به صداي ما مايل کردي و ما را مي‌شنوي. در اتحاد به طور خاص «مردم زلزله‌زده شهرستان خوي»، «شهرهاي جنوب ترکيه» و «قسمتي‌هايي از سوريه» که درگير زلزله شدند را به حضورت مي‌آوريم.

پيش از هرچيز از تو براي نجات يافتگان سپاسگزاريم، براي جان‌هايي که نجات دادي و به آنها زندگي دوباره بخشيدي. براي امدادگران و عزيزاني که با از خود گذشتگي در اين شرايط سخت و سرماي طاقت فرسا در حال خدمت‌رساني هستند تو را شکر مي‌کنيم. براي بسته‌هاي کمکي مهيا شده، اعم از مواد غذايي، بهداشتي، دارويي و وسايل گرمايشي و سرپناه‌هاي موقت سپاسگزار تو هستيم.

خداوندا، تو پناهگاه امن ما هستي؛ تو هستي که در مصيبت‌ها و در سختي‌ها به ما آرامي مي‌بخشي و از هر ترسي رهايي‌مان مي‌دهي و جانمان را شفا. در اين لحظه در اتحاد نيازهاي روحاني و جسماني عزيزان زلزله‌زده را به حضورت مي‌آوريم و از تو خداي مهيا کننده، مي‌خواهيم که نيازهاي اين عزيزان را فراهم کني و آنها را در آغوش آرام خودت بگيري.

مردمان خوي و همينطور نواحي زلزله‌زده ترکيه و سوريه را به حضورت مي‌آوريم و تسلي، آرامي و صبر را براي همه عزيزان مي‌طلبيم. در اين لحظات سخت و پر از نگراني، از تو پدرجان، براي عزيزان آرامش، حفاظت، امنيت، قوت و برکت مي‌طلبيم و صلح و سلامتي تو را بر تمام مردم سختي ديده اعلام مي‌کنيم. براي مادران، پدران، فرزندان و همسراني که داغدار شدند دعا مي‌کنيم که در تو به آرامي برسند. خداوندا، تسلي تو را بر روح و جسمشان اعلام مي‌کنيم.

اي خداي شفادهنده، براي زخمي‌هايي که تو از مرگ نجاتشان دادي، شکرگزاري مي‌کنيم و دعا مي‌کنيم که اين عزيزان سلامتي کامل را به دست بياورند و در تو احيا بشوند. همينطور براي عزيزاني که هنوز در زير آوار هستند و منتظر دستي براي نجات، دعا مي‌کنيم. در اين سرماي زمستان تو خداوندا از آنها محافظت کن و راه امدادگران را براي نجاتشان هموار کن. اي خداوند، در اين لحظه مفقودين را به ياد مي‌آوريم، به خصوص خانواده‌هاي کودکاني که از زير آوار بيرون کشيده شدند تا عزيزان امدادگر بتوانند آنها را پيدا کنند تا دوباره بتوانند کانون گرم خانواده را تشکيل دهند؛ به نام عيسي مسيح دعا مي‌کنيم، اي خداوند، ترس و دلهره را از وجودشان دور کن و آنها را در حفاظت و سلامت به خانواده‌هايشان برسان.

پدر جان، قوت، سلامتي، حفاظت و برکت تو را بر تک تک امدادگران و خدمت‌رسانان اعلام مي‌کنيم؛ اي خداوند، بي‌خوابي‌ها و خستگي‌هاي اين عزيزان را تو مدد کن و آنها را توانايي ببخش تا بتوانند با کمک تو، جان‌هاي بيشتري را از زير آوارها نجات دهند. نيروي پزشکي، کادر درمان و بيمارستان‌هاي اين شهرها را به حضور تو مي‌آوريم، باشد که قوتي صد چندان از تو بگيرند و در تو حکمت پيدا کنند تا بتوانند هر چه بهتر به عزيزان زلزله زده و مصدوم کمک رساني کنند.

خداوندا، کليساهاي تو را که جمع ايمانداران هستند به حضورت مي‌آوريم، به ما حکمت بده تا بتوانيم در اين شرايط به مردم کمک کنيم، سهم خودمان را بدانيم و نام تو را جلال دهيم، ما را شهامت ببخش و تقويت کن تا در همين شرايط بد و سخت خبرخوش نجات تو را به ديگران برسانيم.

خداوندا، امروز اگر دولت‌ها در کمک‌رساني عاجزند، تو اي پدر ما که در آسماني، ملجا و نجات زلزله‌زدگان باش و زير بال‌هايت آنها را از هر سختي، گرسنگي، سرما و بي‌آبي حفظ کن. خداوندا، تو خداي نجات هستي، از تو مي‌خواهيم قلب مسئولين و دولت مردان را از محبت و حکمت پر سازي تا توجه بيشتري به اين عزيزان داشته باشند و بتوانند در اين شرايط بهترين تصميمات را بگيرند و بهترين کار را براي رفاه حال مردم زلزله‌زده انجام دهند.

اي خداوند، مدارس آوار شده را به حضورت مي‌آوريم و از تو مي‌طلبيم براي محصلين تو راهي درست کن تا در اين شرايط باز هم بتوانند به تحصيل خود ادامه دهند و هيچ چيز آنها را از تحصيل باز ندارد.

خداي قدوس، رحمت و بخشش تو را بيش از پيش طلب مي‌کنيم و از تو درخواست مي‌کنيم که با حضورت قلب‌هاي عزيزان آسيب ديده را لمس کني و نجات را به آنها هديه دهي. باشد که فيض تو شامل حال تک تک اين مردم بشود و از پس اين زلزله و خرابي نور و روشنايي تو بتابد تا نام تو در اين شهرها بلند شده و جلال يابد.

در نام عيسي مسيح،آمين.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

هــيولاي دريــا
دلنوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست