کالج اسمیرنا
در کنار خبرهای تلخ و شیرین از اقصی نقاط جهان و در پی اتفاقات متحیر کننده که هر روزه به گوشمان می‌رسد که گهگاهی باعث وجد و شادی و گهکاهی منجر به تلخیست و حزن، خرسندیم که خبرهای تازه‌ای از کلیسای اسمیرنا که بخشی از موسسۀ یوبال باند می‌باشد با شما در میان بگذاریم.
همانطور که مستحضرید یوبال باند و اسمیرنا سالهاست در بخشهای مختلف همچون موعظات، پرستش‌ها، دروس هدفمند، جشن‌ها، ویدیوکلیپ‌ها، گفتمان‌ها سعی در انتقال کلام خدا و سیراب کردن گرسنگان و تشنگان شناخت خدا داشته است.
در پی ازدیاد گروهای کلیسایی خانگی در سالهای اخیر این موسسه مصمم شد تا با راه اندازی کالج اسمیرنا دروس تهیه شده از سالهای دور تا کنون را منسجم‌تر و در دسترس‌تر برای دوستداران و علاقه‌مندان در این بخش به نمایش بگذارد. این کالج به شما این امکان را می‌دهد تا با ثبت نام در آن به دروسی دسترسی داشته باشید که بصورت ترمیک و پی‌درپی از آنها بهره‌مند شده و در پایان هر دوره گواهینامه مرتبط دال بر گذرادن موفقیت آمیزتان به شما ارائه خواهد شد.
کالج اسمیرنا هم اکنون بر روی سایت قرار گرفته و خادمین بی‌وقفه در حال آماده‌سازی و تعبیه دروس و بخشهای دیگر هستند تا در سال 2025 بطور رسمی در این کالج با شما دیدار کنند.
مسئول و مدیر این بخش شبان ارشد کلیسای اسمیرنا امید سبوکی در گفتگوی خود با ما اینطور بیان کرد: «همیشه تلاش کرده‌ایم تا استفاده کاربردی از کتاب مقدس را هدف خود قرار داده تا بتوانیم پس از خواندن کتاب مقدس و گذراندن دروس٬ عملکرد مناسبی از زندگی در مسیح را به طور مستمر تمرین کنیم. باشد که دروس در سطحی تازه شما را در این مهم یاری رساند.»
ما هم در این صفحه وظیفه خود دانستیم تا این خبر دست اول را به گوش خوانندگان اسمیرنا و همه فارسی زبانان برسانیم.

ربوده شدن دختر ۱۲ ساله
به گزارش کریستین پست٬ پری شوکت، دختر 12ساله مسیحی که در ایالت پنجاب پاکستان ربوده شد، پس از تغییر دین اجباری به عقد مرد مسلمانی که وی را ربود در آمد.
پروین شوکت، یک بیوه مسیحی و مادر هشت فرزند، گفت: محمد اسد کوچکترین دخترش، پری شوکت، را از منطقه حبیب آباد پنجاب ربود.
«پروین شوکت» مادر این دختر مسیحی گفت: «پری بعداز ظهر برای خرید مواد غذایی به مغازه‌ای در نزدیکی خانه‌مان رفته بود، اما پس از گذشت چند ساعت به خانه برنگشت. پسرانم شروع به جستجوی وی کردند اما نتوانستند او را پیدا کنند. سپس به پلیس اطلاع دادیم اما برخورد آن‌ها چندان خوشایند نبود. آنها به جای کمک به ما، ثبت گزارش مفقود شدن دخترم را به تاخیر انداختند.» این زن مسیحی افزود که روز بعد یکی از همسایگان به ما اطلاع داد که یک مرد مسلمان به نام «محمد اسد» دخترم را ربوده است.
شوکت گفت: «ما به پلیس در مورد متهم اطلاع دادیم، اما آنها باز هم هیچ اقدامی انجام ندادند و به اسد فرصت کافی دادند تا فرزندم را مجبور به تغییر دین و سپس ازدواج به شیوه اسلامی کند.»
این بیوه زن توضیح داد: «یک شماره ناشناس در 13 آگوست گواهی «ازدواج اسلامی» پری را در واتساپ برای ما ارسال کرد. ما از دیدن این سند شوکه شدیم و از پلیس خواستیم که علیه این ازدواج زیر سن قانونی اقدام کند. پلیس در نهایت به خانه متهم یورش برد اما او آنجا نبود. الان نزدیک به 20 روز است که فرزندم را ندیده‌ام و هیچ اطلاعی از وضعیت او نداریم، ما بسیار غمگین و نگران هستیم.»
شفیق، وکیل این پرونده به کریستین دیلی گفت: « بسیار مایه تاسف است که پلیس در مواردی که دختران زیر سن قانونی مسیحی توسط مسلمانان ربوده می شوند، اقدامات قانونی را به تأخیر می‌اندازد که به عوامل این جرائم اجازه می‌دهد به اهدافشان برسند.» افسران پرونده‌ای را علیه اسد با ربودن یک فرد از ولایت قانونی تشکیل داده‌اند که طبق بند 363 قانون جزایی پاکستان مجازات آن تا هفت سال زندان است.
گفتنی است حتی وقتی دختران دزدیده شده نجات داده می‌شوند، دوران سختی که گذرانده‌اند تمام نمی‌شود. در بسیاری موارد آنها را تهدید می‌کنند که دوباره ربوده خواهند شد یا این که اعضای خانواده‌شان را خواهند کشت و به این جهت آسیب روحی آنها همچنان ادامه می یابد.
متاسفانه خبر ربوده شدن و کودک همسری‌ها همه ما را متاثر می‌کند و شاید تنفر از ربایندگان و همچنین بی‌اهمیت بودن پلیس عدم اعتماد را برای ما به همراه داشته باشد.
اما به عنوان مسیحیان٬ امروز ما نسبت به شدت شیوع این افسارگسیختگی باید اهمیت انتشار کلام خدا را دریابیم.
باشد که تسلی خداوند بر خانواده‌ها و احیای او بر آسیب‌دیدگان باشد وهمچنین خداوند قلب‌های سنگی را به گوشتی بدل کند. از طرف تیم اسمیرنا و تحریریه این مجله تسلی و روشنایی را به خانواده این عزیزان اعلام می‌کنیم و اشاره می‌کنیم این موضوع را در لیست دعای خود خواهیم داشت تا شاهد شنیدن کارهای عظیم خدا باشیم.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

جرج ویزارد
دلنوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست