بازنویسی سوسیالیستی (انجیل) توسط کشور چین

از گوشه کنار جهان

به گزارش نشریه انگلیسی (دیلی‌ میل): پکن قصد دارد روایتی نو از قرآن و انجیل بر اساس ارزش‌های سوسیالیستی ارائه دهد. رهبری حزب کمونیست چین در ماه نوامبر دستور ارزیابی جامع کتاب‌های کلاسیک مذهبی را داده است.
به گزارش محبت نیوز: چهارشنبه ۲۵ دسامبر، خبرگزاری کاتولیکی آلمان به نقل از پورتال اینترنتی «دیلی میل» از بازنویسی و بررسی قرآن و انجیل در چین خبر داد.
در نشریه انگلیسی (به نقاز دویچه وله) از قول یک مقام ارشد چینی می‌نویسد، قرار شده نسخه‌های جدید کتب مذهبی، حاوی مطالبی مغایر با عقاید و نظرات حزب کمونیست نباشند بازنویسی و چاپ شود. به گفته این مقام، بخش‌هایی که در اداره سانسور، نامطلوب تشخیص داده شوند، تغییر کرده و از نو نگاشته خواهند شد. در این مورد روزنامه فرانسوی فیگارو نیز نوشته است، مقامات مذهبی باید با رعایت دستور شی جین پینگ، دبیرکل حزب کمونیست و رئیس جمهور چین، ایدئولوژی مذاهب مختلف را در تطابق با ارزش‌های بنیادین سوسیالیسم ضرورت‌های زمانه تبیین و تفسیر کنند. و از همه متولیان ادیان خواسته شده با ارزیابی دوباره و بازنویسی کتب مذهبی، جلوی افکار افراطی و اندیشه‌های بدعت‌آمیز در کشور را بگیرند و یک سیستم مذهبی با خصوصیات چینی بسازند.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

شیرنی دانمارکی
کشف نقاشی استهزای مسیح در آشپزخانه زنی مسن در کشور فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست