بازی جریان الکتریستیه

سلام و درود به عزیزان اسمیرنایی

خداوند را شکرگزار هستیم برای قلب کلیسا، زیرا فرزندانی که امروز در خداوند رشد می‌کنند از همان ابتدا خدا را شناخته و تعلیم می­بینند که چگونه در خداوند رشد و زندگی کنند. آمین که در آینده، سنگ­های زنده­ای باشند که هر کدام بارور شده و برای خداوند ثمر بیاورند.

عزیزان در این شماره از مجله تلاش­مان بر این است که با هدایت روح‌القدس، تعالیمی­ در راستای هدف اصلی و هدف هفته که همان رشد در مسیح و آوردن ثمره و تمرین در دعا بود را با شما به اشتراک بگذاریم.

شکر برای شما عزیزانی که تا به امروز با اسمیرنا همراه بوده‌اید.

هدف اصلی: رشد در مسیح و آوردن ثمرات.

هدف سه ماهه: آموختن دعا و رشد در دعا.

هدف هفتگی: اتحاد، همکاری و تشویق در کلیسا.

برای این هفته و هدف آن، یک بازی بسیار هیجان انگیز در نظر داریم که برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود.

نام این بازی «نیروی مغناطیسی» می‌باشد.

در ابتدا یک شیء را به عنوان هدف برای ادامه بازی در نظر می­گیریم. به عنوان مثال می‌ توانید از یک مجسمه استفاده کنید. سپس کودکان را به دو گروه مساوی تقسیم می­کنیم و این دو گروه روبروی یکدیگر قرار می­گیرند و یک نفر از اعضای خانواده و یا مربیان کانون شادی به عنوان نیرو در ابتدای صف و بین دو گروه می‌بایست قرار بگیرد.

کودکان باید چشمان خود را ببندند و دست­های یکدیگر را بگیرند. آن شخصی که به عنوان نیرو در ابتدای صف قرار دارد دست دو نفر اول هر گروه را می­گیرد و هر زمانی که با فشار دست­ها به آنها نیرو وارد کرد دیگران از هر گروه باید این نیرو و فشار را از طریق دست به نفر کناری خود منتقل کند تا این نیرو به نفر آخر برسد؛ هر کدام از گروه­ها که زودتر این نیرو را به بقیه گروه منتقل کنند تا به نفر آخر برسد و آن هدف را که مجسمه است بردارد، پیشتاز بازی است. در این بازی اگر کودکان با هم هماهنگی و همکاری داشته باشند می­توانند با یکدلی و تشویق، به خوبی عمل کنند.

پس از پایان بازی برای کودکان از این مسئله صحبت می­کنیم که همه ما در کلیسا به عنوان اعضای بدن مسیح باید در یک مسیر همدل و همراه باشیم. هر گاه عضوی از این بدن دچار مشکل و بحرانی شود دیگر اعضاء می­توانند با تشویق او و همکاری کردن با هم با هدایت روح قدوس خداوند، کنار هم باشند و این خلاء را پر کرده و باعث بنای یکدیگر شوند تا به سمت هدف نهایی که زندگی در مسیح و به شباهت او در آمدن است، پیش بروند. باید بدانند که همه هوش و حواس­شان به نیروی اصلی که همان پدر آسمانی است باشد تا با مشورت گرفتن و اطاعت کردن از این هدف اصلی در این راستا پیروز باشند و به سمت جلو پیش بروند. در این راستا از کتاب مقدس آیه­ای را در نظر داریم و این آیه را با کودکان به اشتراک می­گذاریم.

بیایید شادی مرا به کمال رسانید و با یکدیگر وحدت نظر و محبت متقابل داشته، یکدل و یکرای باشید. (فیلیپیان باب ۲ آیه ۲)

فیض و برکت مسیح با همگی شما

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

دل قوی
برنچ یونانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست