غسل 97 هزار ۳۴۴ نفر در کشور آفریقا در شهر رواندا

غسل 97 هزار ۳۴۴ نفر در کشور آفریقا در شهر رواندا
در شهر رواندا بیشتر از 2200 مبشر مسیحی نجات مسیح و خبر خوش انجیل را بشارت دادند و کنفرانس‌هایی برگزار کردند، مردم شب‌های زیادی برای شنیدن پیام خداوند می‌آمدند و در طول ۱۵ روز از تاریخ 13 تا 28 می سال 2016 هر شب در این جلسات شرکت می‌کردند.
به گفته (مک‌کی) هماهنگ کننده کنفرانس‌ها هدف رهبران کلیسای رواندا این بود که 60000 نفر را تعمید دهند چون آمادگی این شهر برای پذیرفتن مسیح بسیار زیاد بود. دو هزار و دویست مبشر مسیحی که اهل همان منطقه و قبلاً خدا را ملاقات و به عیسی مسیح ایمان آورده و در سراسر کشور آفریقا و شهر رواندا بشارت انجیل را می‌دادند بعد از اینکه استقبال مردم را دیدند دعا می‌کردند که این تعداد تعمید بتواند به صد هزار نفر نزدیک شود و خدا را شکر می‌کنیم که بیش از 97000 نفر به نام پدر، پسر و روح‌القدس تعمید گرفتند.
رهبران کلیسای محلی رواندا در پایان این کنفرانس‌ها هر روز در مورد بشارت مسیح، کتاب مکاشفه، کتاب دانیال و آمدن مسیح موعظه می‌کردند. پیش‌تر در کشور زیمباوه در می سال 2015 تعمیدی با تعداد 30000 نفر برگزار شد که می‌توان گفت بزرگترین رویداد بوده، ولی حال در روندا این بزرگترین اتفاقی‌ست که رخ داده است. اکنون در رواندا کلیسای 720000 نفری وجود دارد و این ملاقات مردم با خدا قابل ستایش و شکرگزاری است از خداوند.
مک‌کی می‌گوید هر روز مشاهده می‌کردیم مردم چقدر مشتاق هستند و با سوالات بسیاری مواجه می‌شدند، معجزات زیادی اتفاق افتاد ولی نقش دعا اساسی‌ترین مسأله‌ای بود که توانست ما را به این روز باشکوه برساند؛ سراسر دنیا برای این موضوع در دعا بودند.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

ترکیه (مانیسا)
جفا بر مسیحیان در اریتره، شمال شرق آفریقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست