دعا برای استان مرکزی

«با تمامِ دلِ خود بر خداوند توکل کن، و بر عقل خویش تکیه منما؛ در همه راههای خود او را در نظر داشته باش، و او طریق‌هایت را راست خواهد گردانید.» امثال 3: 5-6

يهوه صبايوت خداي لشکرها ارتشي از زنان و مردان دعا را در سراسر دنيا از هر قوم و ملت و زبان رهبري مي‌کند و عيسي مسيح امروز ما را کليسا مي‌خواند و مي‌فرستد تا برکت را خانه به خانه اعلام کنيم….

خداوندا با شکرگزاري به حضور تو آمده‌ايم و شکر براي فيض عظيم تو.

تو را حمد و سپاس مي‌گوييم اي پدر براي محبتي که هر روزه به ما داري و با اينکه لايق نبوديم ما را فرزند خواندي و فرزند يگانه‌ات را براي گناهان ما فديه کردي.

خداوندا! در اين لحظه براي استان مرکزي و تمام نقاط اين استان، شهرها و روستاهايش دست بر دعا مي‌افرازيم.

اعلام مي‌کنيم: «نور و روشنايي تو بشود» در اراک، ساوه، خمين، محلات، دليجان، کرهرود، شازند، مامونيه، تفرش، مهاجران، سنجان، کميجان، ميلاجرد، آشتيان، خنداب، آستانه، پرندک، زاويه، نيم‌ور، داوودآباد، خشکرود، غرق‌آباد، جاورسيان، فرمهين، خنچين، کارچان، نراق، توره، نوبران، هندودر، قورچي‌باشي، ساروق، رازقان، شهباز.

باشد که قلب تک به تک فرزندانت در اين استان لمس شود، بشارت تو را شنيده و دريابند که تنها «در» و تنها «راه» تو هستي و با افکار و طريق‌هاي تو قدم بردارند، تسليم اراده و خواست تو باشند. تو در کلامت گفتي «من آب حيات هستم» پس مي‌طلبيم تو فرزندانت را از آب حيات پرسازي. تنها تکيه گاه تو هستي پس لمس تو با فرزندانت در اين استان باشد تا زندگي‌هايشان را بر روي تو که صخره هستي بنا کنند، آري برکت‌هاي تو از اعلا بر اين استان جاري باشد.

خداوندا! امروز باز شو بگو به چشم‌هاي فرزندانت در استان مرکزي تا بينا شده و روي تابانت را ببينند،گوش‌ها را شنوا کن تا صداي تو را بشنوند. مي‌طلبيم قلب‌هاي سنگي را به قلب‌هاي گوشتين مبدل کني تا محبت تو را بچشند و اين محبت را به يکديگر انتقال دهند. باشد که چشمانشان به تو باشد و بدانند که تنها نيازشان اي خداوند تو هستي، از خودخواهي و خودمحوري‌ها رها شده و تو را مرکز زندگي قرار دهند؛ توکل‌هاي انساني را رها کرده و به تو که تنها نجات هستي توکل کنند. با راه و روش تو زندگي کرده و از هر اسارت و وابستگي و اعتياد رها شده، نجات تو را دريافت کنند.

بلي خداوندا تو پادشاهي، خدايي نيست جز تو، پادشاهي تو را بر اين سرزمين اعلام مي‌کنيم. تو چشمه آب حياتي، امروز تو رودخانه قره چاي را پر آب کن؛ سرزمين‌هاي کشاورزي اين استان را برکت ده تا تو را ببينند و بچشند که نيکويي .

شفاي تو اي يهوه رافا بريزد بر بيماران و بيمارستان‌هاي اين استان، لمس کن طبيبان و پرستاران را تا در تو قوت يابند و تو را بيابند.

اي پدر آسماني، پدران اين سرزمين را تو مسح کن تا با محبتي از جنس تو فرزندانشان را پدري کنند.

خشکي و شکستگي دل مردم اين استان را تو با حضورت نرم کن، دل‌هايشان در تو قوي و محبت‌شان از تو ريشه گيرد‌.

دل‌هاي خشک را پر از تازگي و طراوت خودت گردان. همچون باران بهاري ببار تا تازه شوند خانواده‌ها در تو و در تولدي تازه تو را بپرستند. از جوانان اين شهر مشوقين بساز تا رحمت‌هاي تو را به جهان اعلام کنند. باشد که در حضور تو ذهن‌ها نو شود، قلب‌ها طاهر و چشم‌ها گشوده به کارهايت و لب‌ها گويا به ستايشت. بيداري تو با کليساهاي اين استان باشد و کلامت جاري تا در هر خانه گفتگو از تو باشد.

 خداوندا! مي‌طلبيم شروع سال جديد شروعي تازه و فصلي تازه براي فرزندانت در اين استان باشد؛ مي‌طلبيم که در تو تازه شوند و هر آنچه که از تو نيست از افکار و زندگي‌هايشان دور شود و طبق طريق‌هاي تو پيش روند و در تو رشد کنند، ريشه دهند، ثمر آورند و نام تو را جلال دهند. دعاهايمان را به حضور تو که تنها شاه شاهان و رب الارباب هستي آورديم، ايمان داريم که شنيدي و دريافت کرديم به نام عيسي مسيح آمين.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

دلنوشته
آخرین بوسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست