رشد در مسیح و آوردن ثمره

سلامی دوباره به شما عزیزان اسمیرنایی

شکر برای محبت آسمانی که پدر بواسطه‌ی عیسی مسیح، یگانه فرزندش در زندگی یکایک ما جاری ساخت تا ما طعم محبت حقیقی را چشیده و بتوانیم آنچه را که مفت یافته‌ایم را نیز مفت به دیگران انتقال دهیم.

تمام هدف خلقت داشتن رابطه با خداوند و دوستی با اوست و ما در این مسیر برآنیم تا بتوانیم فرزندانمان را، یعنی آینده کلیسا را به سمت هدفی که خداوند برای این نوشکفته‌ها و البته تمامی خلقت در نظر دارد هدایت کنیم، تا آنها بتوانند با داشتن رابطه‌ای حقیقی با آفریدگار خود در مسیر پادشاهی خداوند گام برداشته و سهمی در این راستا نیز داشته باشند.

هدف امسال اسمیرنا رشد در مسیح و آوردن ثمراتی نیکو و شاگردسازی می‌باشد که می‌توان گفت فرمان بزرگ خداوند عیسی مسیح در متی باب ۲۸ بود: «بروید و قوم‌ها را شاگرد سازید…»؛ پس در این راستا ما هدفی سه ماهه را در نظر گرفته و می‌خواهیم در بخش‌های کوچکتر به هدف بزرگی که هدف خداوند است برسیم، چرا که ما می‌بایست گام‌هایمان را با خدا و قلب‌مان را با قلب خداوند یکی کنیم، چرا که او نیکوست و از همه چیز آگاه…

در این شماره می‌خواهیم با کمک تنی چند از کودکانمان آنها را نه تنها در مسیر شاگردسازی هدایت کرده بلکه از آنها بخواهیم که در شاگردسازی دیگر کودکان قدم بردارند. پس با ما همراه باشید؛

هدف سالیانه: رشد در مسیح و آوردن ثمره

هدف سه ماهه: مشارکت در بدن و اتحاد اعضای این بدن

هدف هفته: شاگردسازی در اجرای برنامه هفته

برای رسیدن به این مهم نیاز است که پیش‌تر چند تن از کودکان را انتخاب کرده و با آنان جلساتی خصوصی برگزار کنیم و از آنها بخواهیم که بخش‌هایی یا باب‌هایی از کتاب مقدس را خوانده و آنان را با آن بخش‌ها آشنا کرده و تصویری درست و کتاب مقدسی از آن بخش ارائه دهیم، تا بتوانند با درکی درست آن را در روز اجرا به دیگران منتقل کنند و این انتقال نه تنها فقط یک بیان ساده بلکه ابتدا خود بتوانند کاربرد آن را در زندگی خود جاری کرده و موجب تشویق دیگران برای بکار بستن آن در زندگی‌هایشان شوند.

در این راستا ما به دلیل نزدیکی عید پنتیکاست، باب دوم کتاب اعمال رسولان را انتخاب کرده و با دو تن از نوجوانان کلیسا جلساتی را برای رسیدن به هدفی که خداوند در نظر داشت انتخاب کردیم. از آنها خواستیم که این قسمت از کتاب مقدس را مطالعه کرده و آنها را با این موضوع به چالش کشیدیم که هر سوالی در این مورد به ذهنشان خطور می‌کند را یادداشت‌برداری کرده و هدف و مسئله مهمی که در روز پنتیکاست بوقوع پیوست را به روی کاغذ بیاورند. برای این مهم نیاز بر این بود که به آنان توضیحی در مورد وعده خداوند برای آمدن روح‌القدس و هدف و دلیل این واقعه و سخنان خداوند عیسی مسیح را از اناجیل به آنها ارائه دهیم و برای کمک کردن به درک بهتر این موضوع برای آنان انیمیشنی را به نمایش گذاشته و به گفتگو در مورد آن پرداختیم و نتیجه این حاصل شد که آنان توانستند اهمیت این موضوع و اینکه چرا باید روح‌القدس به انسان فرو می‌ریخت و لازمه‌ی آن که بروی صلیب رفتن عیسی مسیح بود را درک کرده و در روز اجرا توانستند به خوبی این موضوع را به دیگر کودکان کانون شادی انتقال دهند.

زیبایی این کار در این بود که کودکان با طرح سوال و جواب‌ها و مثال‌های ساده و کودکانه خود توانستند بخوبی این واقعه را به دیگر هم سن و سالان خود انتقال دهند و این قدمی کاربردی برای آنان بود که هم در مسیر شاگردی قدم برداشته و توانستند برای شاگردسازی دیگران قدم‌هایی در اراده خداوند بردارند و همچنین خود نیز بخوبی این واقعه و اهمیت آن را درک کنند.

شکر برای شما که در این اهداف با اسمیرنا همراه هستید و نیک می‌دانیم که ما را با دعاهای خود همراهی می‌کنید تا بتوانیم برای شاگردسازی فرزندان کوچک خداوند قدم برداریم. فیض خداوند عیسی مسیح با شما باد.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

اپلیکیشن های ارتباطی – زوم (قسمت اول)
شیرینی دانمارکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست