دعا برای محافظت ایران و خوزستان

خداوند می‌فرماید: «چون بر مردم مسکین ظلم شده و فریاد و ناله فقیران برخاسته است، می‌آیم و امنیّتی را که می‌خواستند به آنها می‌دهم.»  وعده‌های خداوند قابل اطمینان و مانند نقره‌ای که هفت بار در کوره تصفیه شده باشد، صاف و بی‌آلایش هستند. (مزامیر 12 :5 6)

یهوه صبایوت! خدای لشکرها! ارتشی از زنان و مردان دعا را در سراسردنیا از هر قوم و ملت و زبان رهبری می‌کند و عیسی مسیح امروز ما را کلیسا می‌خواند و از ما می‌خواهد تا همواره در موکب ظفر او پیش رویم و در شفاعت ایستاده تا رایحه خوش مسیح به مشام‌ها رسد.

در دعا برای محافظت ایران

پدر در نام قدوست زانو زده و یکدل به حضور پرجلالت آمده‌ایم.

بلی ای خداوند سخنان تو خالص است و تنها امنیت در کلام تو و زیر پوشش توست، تویی آن صخره امن. شکر برای کلام زنده تو که در هر سختی و تنگی نجات ماست. خداوندا! ایران را، سرزمینمان را به حضورت بلند می‌کنیم تا در نور تو ساکن شود و طنین صدای تو بپیچد که همواره می‌گویی” نزد من بازگرد. رب الارباب! الشدای! ایران را، آسمان و زمینش را زیر پوشش خون یگانه فرزندت عیسی مسیح اعلام می‌کنیم.

بلی خداوندا بر حسب رحمت و فیضت عمل کن و ما را به حال خود وامگذار. بیاموز تا در عمل به کلامت زیر بال‌های تو ساکن شویم. صلیب تو را در ایران برپا اعلام می‌داریم. چشمان مردمان سرزمینمان را بگشا تا هر که به صلیب تو می‌نگرد به کار تو ایمان آورد و از مرگ رهایی یابد. محافظت تو را می‌طلبیم برای هر بذر کلام تو که پاشیده شده بر هر کلیسا و ایماندار به تو، برای مبشرین و خادمینت. اعلام می‌کنیم که تو سپر هستی خداوندا. ایمان به تو از هر بدی ما را محفوظ نگاه می‌دارد. از جان، ذهن و افکار مردم‌مان محافظت کن تا افکار پوچ و خرافات و باورهای دروغین را نپذیرند. قلب مسئولین و صاحب‌منصبان را لمس کن تا در امانتداری تو حرکت کنند. منابع این کشور را در دستان تو اعلام می‌کنیم تا در برنامه و هدف تو باشند. حکمت تو با مردمانمان باشد تا از هر فریبی به فیض تو رها و به شناخت تو دست یابند.

در دعا برای خوزستان

خداوندا! تو آگاهی از حال مردم خوزستان. لب‌های خشک و دل‌های ناآرامشان را به حضورت می‌آوریم تا مرهم زخم‌هایشان باشی. شکر برای این سرزمینت برای آنچه که به ما به امانت سپردی گرچه امین نبوده اما چشمانمان به رحم توست تا در نامت باران رحمت و فیضت را بریزی و رودها و چشمه‌سارانشان را تو لبریز کنی تا خوزستان قوت تازه‌ای در تو بگیرد و در نام تو مبارک گردد. شکر برای تو ای عیسی که گناهانمان را با بخشیدن جانت به عوض ما پاک کردی. امروز چشم‌ها را به این کار عظیمت بگشا.

مردمانمان را محافظت کن از هر آنچه جان‌شان را به مرگ رهبری می‌کند. بگذار تا در حیات تو ساکن شده و امید زنده‌شان باش. بی‌آبی، نگرانی، ناامیدی، گلوله و ناتوانی آنها را احاطه کرده بیا و به این جنگ از درون و بیرون تو خاتمه بده. خدای صلح و سلامتی زمین را، حیوانات و جان‌های خشکیده را تو احیا کن. خشکی و بی‌آبی‌ای که این مردمان تجربه کرده‌اند، شاید مثال خوبی از تک به تک ما باشد که در روح خشکیده و به آب حیات تو نیازمندیم. در عجز‌های ما تو همیشه معجزه بوده‌ای. خداوندا! عجزمان را به حضورت می‌آوریم تا تنها تو پادشاه باشی. قلب مردم این استان را لمس کن تا لب‌های خشکیده‌شان از تو سیراب شود و جان‌ها از کلامت قوت یابد.

باشد که در پی قدم‌هایت هر کدام به سهم خود از تو قدم نهادن برای سرزمینمان را دریافت کنیم تا به عوض محکومیت و بی‌راهه‌ها در روش تو، طریق تو را دنبال کرده نجات را به سرزمینمان اعلام نماییم. ایماندارانت را در این سختی حکمت ببخش تا نور تو را به این سرزمین نشان داده و نام تو را به شایستگی آوریم. و اراده نیکوی تو که همانا نجات در عیسی مسیح است در این قوم انجام گیرد.

درخواست می‌کنیم آنان را از نفرت کنندگانشان برهانی و دشمنانشان را مانند آتشی که جنگل را می‌سوزاند نابود کنی. دست شریران را ازاین دیارکوتاه وکودکان این استان از بلایا محافظت کنی. از بیماری، از گازهای اشک آور و از آلودگی‌ها. کودکان را در آشیانه امن خود ماوا ده.

این روزها فریاد آزادی به آسمان برپاست. خداوندا تو تنها در هستی برای آزادی. نورت را بتابان تا مردم تو را ببینند و به سمت تو بازگشت کنند. پدر آسمانی! حقیقت نجات وحقیقت آزادی را برای آن‌ها مکشوف کن.

بلی درخواست می‌کنیم این مردم را در مسکن‌های خود ماوا دهی تا تنها از دل برای تو فریاد آزادی زنند و صدای ستایش تو به آسمان برآید. باشد که تو رهبر این مردم باشی تا از آب حیا‌ت بنوشند و هرگز تشنه نشوند. شکر و سپاس از آن توست. پدر قوت از آن توست. پیروزی از آن توست. ای خداوند در سکوت مباش و میارام؛ برخیز و این دیار را مبارک ساز.

در نام عیسی مسیح طلبیدیم؛ آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

دلنوشته
کاسه شکسته چه نور اميدي است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست