دعا برای شناخت عشق حقیقی

«محبتی بزرگتر از این وجود ندارد که کسی جان خود را در راه دوستانش فدا کند.»
(یوحنا ۱۵: ۱۳)

شکرگزاریم خداوند…
براستی چه زیباست مفهوم عشق؛ و تصویر این عشق نابِ تو برای ما بر روی صلیب عیان شد. وقتی که ما دشمن تو بودیم، جانت را برای آزادی ما دادی. قیامت ای مسیحا از مردگانْ حیات بخشِ امروز ماست و مهر بی پایانت که هر لحظه به ما می‌گویی: تو را ترک نخواهم کرد و تا پایان این عصر با تو خواهم بود امید و دلگرمی ماست. آری تو عاشق وفادار حقیقی هستی.
اینبار با نگاهی عمیق به این عشق در دعا می‌ایستیم و به پشتوانه تو ای خدای لشکرها، بینایی این عشق را بر ارتش دعا و بر کلیسا‌ها و مردم ایران اعلام می‌کنیم.
مسیحا چشمان ما را بگشا و درک این عشق حقیقی را بر قلب‌های ما مکشوف کن تا درک کنیم کار عظیم تو را؛ تا توجه ما بر بی محبتی‌های دنیا نباشد بلکه تمرکزمان بر تو باشد و به سمت عشقت در حرکت باشیم.
خداوندا! یاریمان ده تا تنها از عشق و محبت تو لبریز باشیم. امروز توبه می‌کنیم از اینکه عشق تو را بارها نپذیرفتیم و به دنبال عشق‌های پوشالی دنیا دویدیم و به آغوش امن تو بازگشت می‌کنیم و می‌طلبیم که جان ما و سرزمینمان را در اشتیاق به کلامت شعله‌ور سازی تا تشنه عشق و محبت تو باشیم.
ای خداوند عشق و محبت! ما را بیاموز تا همچون تو بی‌چشمداشت عشق بورزیم.
خداوندا! قلبی طاهر و پاک در ما بیآفرین و آن را به آتش روحت به درخشندگی طلای ناب صیقل ده.
روح‌القدس؛ ای هادی امروز نیازمند هدایت تو هستیم. امروز ازدواج‌ها و رابطه‌ها را به حضورت بلند می‌کنیم تا تو هدایت‌گر روابط باشی و قلب‌ها از نیکویی تو پر شود. خداوندا! ایران امروز به لمس تو محتاج است تا در رابطه‌ها شروعی تازه بشود. تقدیس و جدا کن ما را از هر آنچه از تو نیست در رابطه‌ها.
خداوندا زندگی‌های بسیاری رو به جدایی و از هم گسستگی می‌رود. امروز بیآفرین عشق را که امیدمان بر توست ای عشق حقیقی و امروز ناله‌های «امیدی نیست» را از سرزمینمان به امید بدل کن.
به قدرت نام تو درهای نفاق تلخی و بی‌محبتی را بسته اعلام می‌کنیم و درهای عشق و اتحاد و یکدلی را گشوده.
خداوندا می‌طلبیم که کلامت در ایران در حفاظت تو به گوش فرزندانت برسد و هر آنچه مانع شناخت این عشق توست فرو ریزد.
خانواده‌ها را در خودت استوار کن تا عشق حقیقی را بچشند و درک کنند که تو نیکویی و قادر مطلق و حمد و جلال تنها از آن توست.
شکر خداوندا برای خدمت آشتی که به کلیسا سپردی و ما را همکاران خودت خواندی. خدمتگزارانت را مسح کن تا در این خدمت استوار بوده و در پی قدم‌های تو برویم. بر آسمان ایران عشق را اعلام می‌کنیم و ایمان داریم در نام تو قدرت است و آنچه در اتحاد اعلام کردیم بر ایران انجام خواهد شد.
سپاسگزاریم که بر حسب محبت بی‌حد خودت ما را که لایق نبودیم شنیدی، قلب‌های توبه کارمان را پذیرفتی و کار عظیمت را برای خلقتی نو آغاز کردی. شکر بر نام عجیبت ای عیسی؛ ای منجی ما.
در نام قدوس عیسی خداوند درخواست و دریافت می‌کنیم؛ آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

موس شکلاتی
هنر در شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست