ایران و جهان

شالوم خداوند بر همه شما باد.

شکر برای خداوندی که فیض خود را شامل حال خادمین خود ساخت تا بتوانیم در اتحاد و همدلی سال چهارم از ماهنامه اسمیرنا را پشت سر بگذاریم و با ایمان به امید زنده خود یعنی عیسی مسیح خداوند قدم در سالی جدید از این خدمت مبارک بگذاریم.

هر ساله این واقعه مصادف است با سال‌روز قیام عیسی مسیح از مردگان و چه یادآوری زیبایی برای ما ایمانداران می‌باشد که خداوند عیسی مسیح را با قدرت روح‌القدس از مردگان برخیزانید و ما نیز می‌بایست با ایمان به این امید زنده برخیزیم و قدم در این مسیر دشوار ولی پر از آرامش و نیکویی برداریم؛ با قیام او همسو شده و در پادشاهی پیروزمندانه خداوند با اطمینان پیش رویم.

روزهای دشواری در عصر کنونی که در آن زیست می‌کنیم حاکم شده و بیماری همه گیر کرونا جهان را در ترس وحشت فرو برده، اقتصاد دنیا را مختل کرده و همه امور زمینی را تحت تاثیر خود قرار داده است؛ در این روزهاست که ما ایمانداران می‌بایست هوشیارتر از گذشته باشیم و یکدل همچون ارتشی در دعا بایستیم و با قدرت نام خداوند به مقابله با این بیماری و مهم‌تر از آن ترس ناشی از آن برخیزیم.

در آسمان و بر زمین نامی برتر از خداوندمان عیسی مسیح داده نشده؛ پس به نام قدوس او دستان خود را برمی‌افرازیم و شکرگزاری می‌کنیم از جانب خدای پدر برای این نام، برای فیض عظیم او و برای کار شگفت‌انگیزش به جهت نجاتی که برای نوع بشر فراهم ساخت تا هر که به نام او ایمان آورد رستگاری و نجات را نه تنها از گذشته‌ی تاریک خود بلکه در زندگی زمینی و همچنین آخرتی در حضور او تا ابدیت برخوردار شویم. پس با این ایمان و امید ترس را از خود دور می‌کنیم و دعا می‌کنیم برای دیگر فرزندان که در هر کجای کره زمین به سر می‌برند به یاد آورند خداوند بر همه امور آگاه است و هیچ چیز از کنترل وی خارج نشده، آنگاه است که از ترس می‌گذریم و تک‌به‌تک قدم‌هایمان را بر طبق حکمتی که سرمنشا آن خداوند است برمی‌داریم.

تاثیر این بیماری بر اقتصاد و شرایط فردی و گروهی تاثیر گذارده پس چقدر بهتر می‌توان این را درک کرد که آنچه پایدار است و نیکو و هیچ لغزشی در آن نیست تو هستی ای خداوند، و چه بسا نیاز امروزه این دنیا همین بود، دنیایی که با غرور به خود می‌بالید امنیت و علم و حکمت و اقتدار را در خود دارد ولی می‌بینیم که همه امروزه بدون چاره گشته و در عرض چند روز مستاصل شده از آنچه پیش آمده؛ شکر که این وقایع باعث شد قدرت تو ملموس‌تر از گذشته عیان گردد و در خانه ماندن تمام امنیتی‌ست که عصر کنونی می‌تواند برای دفاع از خود استفاده کند آن هم پایدار نیست. ولی ما نیز می‌دانیم که با خون بره قربانی که بر سر در خانه‌هایمان پاشیده شده در هر کجا که هستیم در امنیت ابدی تو بسر می‌بریم و دعا می‌کنیم برای تمامی فرزندان گمشده و کسانی که هنوز به نام عیسی مسیح ایمان نیاورده‌اند به سمت تو روی آورده و با اعتراف نسبت به خطاهای خود قلب‌شان را تسلیم تو کنند؛ چرا که نجات و امنیت تنها به این صورت امکان پذیر است.

شکر می‌کنیم برای تو خداوند و نیک می‌دانیم که صبوری تو نه از سر تاخیر، بلکه به خاطر این است که همگان نجات یابند، و روزی خواهی آمد تا فرزندانت را از این دردها و رنج‌های این دنیا خلاصی بخشی. به نام عیسی مسیح؛ آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

دلنوشته
عید قیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست