خلیج همیشگی فارس

خلیج همیشگی فارس

چه بسیاری که با عکس‌ها و کامنت‌ها و پیام‌ها در مورد نام خلیج فارس بحث و مجادله می‌کنند و چه غیرتی که برای به جا ماندن نام خلیج فارس در نقشه، فریادها در دل دارد.

نام او همیشه فارس خواهد بود چرا که این نام در این خلیج ریشه گرفته است. تعصبی که برای مالکیت و به جا ماندن این نام حقیقی، دست به هر کاری می‌زند حتی اگر کسی این غیرت را کم بیاورد و در مقابل تغییر آن سر خم کند به خروش می‌آید. خواه هنرمند مردمی باشد، خواه هر سیاستمدار و مردان دولتی و یا….

چقدر خداوند نیز برای نام حقیقی و مالکیتی که بر ما دارد غیرتمند عمل کرد تا امروز به هر دزد و راهزنی که نام خود را بر ما گذاشته است و شریری که جایگاه فرزندی خدا را برایمان به بردگی خودش(شیطان) تغییر داده، ناکام بماند.

او مهیا کرد تا امروز از این دزد رهایی یابیم و از هر زنجیر بردگی و اسارتی که او بر ما نهاده است آزاد شویم. خداوند برای ما غیرت دارد تا در جایگاه اصلی و هویت واقعی خود زیست کنیم و در مسیر آفرینش‌مان گام برداریم.

مسیری که او آفرید و آن را نیکو خواند. مسیری که با تمامی عشق و محبت ما را به رابطه با خالق و پدر آسمانی دعوت می‌کند. اومهیا ساخت تا این مسیر بار دیگر میسر شود تا در آن بدویم و به خانه‌ای که از ابتدا او برایمان در نظر داشت به آغوش پر مهرش بازگردیم تا از گزند شرارت این دنیا محافظتمان کند و در دستان او همچون بره‌ای آرمیده در دستان شبان خود از تاریکی‌ها و دره‌ها بگذریم.

امروز، روز بیاد آوردن هویت است. هویتی که ریشه دارد. از برکت لبریز و برکت از او بر جهان جاریست. در آرامی و آغوش معبود آرمیده است و آرامشش همچون صدای موج‌ها به هر قلبی خوشی و شادی و آرامش می‌آفریند.

روزت مبارک خلیج فارس …

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

طابیتا
والنتینوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست