دعا برای ایران

درودی بی‌پایان به همه شما خوانندگان مجله اسمیرنا.

ممنونیم از همه شما خوبان که در این صفحه همراه ما هستید و با قلبی باز با ما دست به دعا برافراشته و از هر کجا که هستید برای جایجای این کره خاکی شفاعت فرزندان خداوند را می‌کنید.

تک تک انسان‌ها جدا از فرهنگ، ملیت، قوم و رنگ و نژاد برای خداوند دارای اهمیت هستند و قلب خداوند این است که هیچکس هلاک نگردد و در این مهم هر کدام از ما مسئولیت و نقش خود را می‌بایست با دعاهای خود به انجام برسانیم.

دعاهایی برای یکایک فارسی زبانان کشورمان، کشوری که پر است از مردمانی با قلب‌های مهربان و عاشق. عاشق پرستیدن خدا ولی متاسفانه شیطان از این پرستنده بودنِ انسان سو استفاده کرده و این پرستش‌ها را به بیراهه کشانده. از خداوندمان عیسی مسیح می‌طلبیم که پرده از چشمان ایرانیان بردارد تا حقایق جهان هستی را ببینند و بشناسند، به این حقیقت برسند که عیسی مسیح تنها در و تنها راه نجات آن‌هاست، خداوندم از تو می‌طلبیم گوش‌هایشان را شنوا کنی تا پیغام خوش مسیح را بشنوند، درک کنند و به آغوش تو بازگردند. خداوندم فرزندانت در ایران مشتاق ملاقات تو هستند و به دنبال محبت تو ولی راه اشتباه رفته و گم شده‌اند. در نام مسیح می‌طلبیم که نور تو راه را برایشان روشن کند و با چشمان باز و قلبی لبالَب از عشق و محبت به سوی تو بیایند.

خداوندا شیرین زبانان افغان را به یاد بیاور، کشوری که با دسیسه‌های شریر سالیان سال در اسارت و نابینایی به سر می‌برند، کشورشان به نبردی خونین بدل گشته؛ خداوندم تو شفا دهنده‌ای، فرزندان گم شده‌ات را بینایی ببخش و شفا بده تا نور تو را ببینند، دل‌هایشان را پر کن از محبتت، تا با محبت تو با یکدیگر همکلام شوند و در تو طعم یکی شدن و اتحاد را بچشند. تاجیک‌ها، ازبک‌ها، پاکستانی‌ها و دیگر فارسی زبانانی که هر کدام به نحوی از طریق دسیسه‌های شریر از شناخت تو باز مانده‌اند، خداوندا حفاظت و قوت تو را می‌طلبیم برای ایمان داران این مناطق بلکه تحت حفاظت تو باشند تا از حمله شریر در این دنیا محفوظ بمانند و بتوانند آزادانه پیام عشق و محبت و حقیقت را به گوش همه فارسی زبانان و فرزندان گمراه شده‌ات برسانند.

عرب زبان‌ها، اقوامی که با برکتی که تو وعده دادی قومی بزرگ گشته‌اند، پایداری و استواری می‌طلبیم برای عرب‌زبان‌هایی که چشمانشان به کار عظیم خداوند عیسی مسیح باز شده و از تو خداوندم می‌طلبیم که کارهای عظیم خود را در میان اینان به کمال برسانی، ایمان داریم که دل تو نجات تمامی این فرزندان است.

اردو زبانان، هندوها، چینی، کره‌ای‌های شمالی و جنوبی، روس زبانان، انگلیسی‌ زبانان، فرانسوی و آلمانی، آفریقایی و دیگر زبان‌های دیگر، خداوندا تو ثابت کرده‌ای که همه در برابر تو یکی هستند و قلب تو مشتاق نجات همگی‌ست، و شکر برای خداوندمان که پس از مغشوش شدن زبان‌ها در برج بابل بار دیگر ما را به یک شدن فرا خوانده، ولی این بار یک شدن زبان دل در نام عیسی مسیح، که هر که به او ایمان آورد هلاک نگردد، بلکه حیات جاودان یابد، آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

مجله فرهنگ و هنر شماره 70
دلنوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست