دعا برای پرستاران

عیسی باز به آنان گفت: «سلام بر شما! همان‌گونه که پدر مرا فرستاد، من نیز شما را می‌فرستم.» (یوحنا 20: 21)
سلام بر شما
امروز عیسی ما را فرستاد تا به جهان بگوییم: سلام بر شما، تا سلامتی و روشنایی خداوندمان را به جهان اعلام کنیم.
سردار لشکر سپاه، عیسی مسیح، ارتشی از زنان و مردان دعا را در سراسر دنیا رهبری می‌کند و ما هم با فخرمان به او اعلام می‌کنیم که جزئی از این ارتش عظیم، این بار در دعا برای پرستاران، طبیبان، کادر درمانی، پرسنل بیمارستان‌ها، مددکاران و… می‌ایستیم و یک صدا به آنها اعلام می‌کنیم «سلامتی بر شما باد…»
خداوندا تو لایق ستایش و پرستشی، تو بر همه چیز متعال هستی…
شکر برای نام پرقدرتت که در فیض عظیمت به ما دلگرمی می‌دهد تا با ایمان دعا کنیم؛ بلی ای خداوند قدرت تو از هر مشکلی بزرگتر است و شکر برای قدرت شفا دهنده تو در این بیماری اپیدمی. شکر برای پرستاران و طبیبانی که تو به جهان در این طوفان‌ها بخشیدی، دستانی که بر روی زمین راه سلامتی تو را با تمام دل و جان دنبال می‌کنند و از فرزندان دیگر تو مراقبت می‌کنند، برای آنها دعا می‌کنیم که با تو همدل و همفکر شوند و با یکدیگر نیز.
در این بحران و طوفان خداوندا تو از شرایط همه با خبر هستی. آنها هر روزه با تصویرهایی از بیماری، زخم، درد، ناله و مرگ روبرو هستند. خداوندا از تو درخواست می‌کنیم تصویر عشق و پیروزی خود را در قلب و جان و فکر آنها حک کنی تا با قدرتی که از تو می‌گیرند محبت و مراقبت کنند و به خدمت‌شان ادامه دهند.
خداوندا برکت و شالوم تو را به زندگی آنها که تو را می‌شناسند و حتی آنانی که تو را نمی‌شناسند اعلام می‌کنیم.
ای رب‌الارباب از آسمان مسح تو با آنان باشد تا به قوت تو در شب بیداری‌ها، سختی‌ها، کمبود امکانات و دوری از خانواده‌هایشان در تمامی مشکلات پایدار باشند.
یهوه شالوم، سلامتی تو با جسم و جان و روابط خانوادگی آنها باشد و بماند؛ محافظت تو با آنها باشد از هر دروغ دنیا و شیطان، از هر افسردگی، سوگواری، بیماری و محکومیت و دلسردی و ناامیدی…
خداوندا آنها را از زیر پوشش خون تو اعلام می‌کنیم، زیر بال‌های تو آنها را قرار می‌دهیم تا در تو پناه و آرامی گیرند، بلی ای مسیحم بارهای این زحمتکشان و گرانباران را به تو می‌سپاریم…
خداوندا دلگرمی و حیات تو با آنها باشد.
چشمانشان را باز کن تا ردای شادی تو را به عوض ماتم بپذیرند و با قوت تو، به خدمت ادامه دهند.
جلال بر تو باد ای پدر از حال تا ابد.
از اینکه دعای ما را شنیدی متشکریم.
در نام پر جلال مسیح؛ آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

قرابیه سیب
هنر در شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست