سالگردها را به خاطر بسپار…

سالگردها را به خاطر بسپار…

با شنیدن و دیدن این کلمه به یاد چه می‌افتید؟ سالگرد…
شاید یادآور سالگرد ازدواج و حتی سالگرد گرامیداشت هنرمندی و یا مرگ عزیزانمان است که دیگر در میان ما نیستند.
امروز برای من به عنوان یکی از خادمین مجله اسمیرنا این کلمه یعنی سالگرد، یادآور روزهای شروع مجله است و چالش‌های بیشمار آن، اما آنچه به یادگار مانده آن است که چگونه خدا در تمامی این سال‌ها قدرت، هدایت و رهبری خود را در این مسیر برما ارزانی داشته است.
امروز سالگرد، شما را در چه مسیری قدرت می‌بخشد و آیا هدایت و رهبری خدا را بیش از پیش در زندگی می‌بینید؟ شاید با به یاد آوردن سالگرد از دست دادن دوست و یا عزیزی که دیگر در میان ما نیست، به یاد غم و اندوه از دست دادنش می‌افتیم و یا شنیدن این کلمه ما را به سوی به یاد آوردن زندگان و اهمیت ایجاد رابطه، راستی و دوستی برمی‌انگیزاند.
سالگردی که باید به قدم برداشتن در سالی که نشانه رشد و بزرگتر شدن است رهنمود باشد. بزرگتر شدن در بخشیدن، رشد کردن در درک یکدیگر و محبت نمودن به هم و یا بزرگتر شدن در مفهوم زندگی و زیستن به عنوان یک انسان، انسانی که نه فقط یک موجود بلکه آفرینشی که خدا او را شبیه خود و برای رابطه با خود با تمامی محبت و عشقش آفرید. بله… ثمره عشق خداوند آفرینش من و توست و ما محصول محبت اوییم.
پس بیایید امروز بار دیگر به این بیندیشیم که سالگرد‌ها، خاطرات و یادآوری‌ها ما را به چه چیز منقلب می‌سازد و چگونه رهبری و هدایت خداوند برای رفتن به سطحی والاتر ما را بر می‌انگیزد؟
بیایید امروز فکرهایمان در مسیح عیسی ساکن باشد و مانند او بیندیشیم و عمل کنیم. چرا که ثمره عشق آفریدگاری بی‌مانندیم، برای انجام کاری عظیم.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

فرستاده…
روت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست