کشته شدن مادر مسیحی چهار کودک در هندوستان

به گزارش دهلی نو در ژوئن سال ۲۰۲۰ جسد یک زن که از قبیله‌ی هندوها بود پیدا شده است که قبل از آن مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم شدید قرار گرفته است. پلیس برای قاتلین حکم تحت تعقیب صادر کرده است؛ این بانو یک مادر چهل ساله بوده است که بخاطر شدت ضربات وارد شده متاسفانه صورت او قابل شناسایی نبوده است. این زن در تاریخ بیست و نهم ماه می در دو مایلی یک بیابان نزدیک روستای مادری خود، کشته و رها شده تا جایی که حتی جسد او مورد حمله‌ی حیوانات وحشی قرار گرفته است. عده‌ای از روستاییان که در پی جمع کردن هیزم برای کوره‌های نان خود رفته بودند پیکر این زن را در نزدیکی بیابان پیدا می‌کنند. مسیحیان این روستا بارها بخاطر باورهایشان تهدید شده بودند. آنها حتی از آب و مواد غذایی مورد نیازشان محروم شدند و بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. در این روستا یک مراسم مسیحی در حال برگزاری بوده است که عده‌ای آنها را مورد هجوم قرار می‌دهند و رهبران را کتک می‌زنند و مردم را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و حتی در آن شرایط وخیم عده‌ای را مورد تجاوز قرار دادند و چند نفر را می‌کشند و آنها را در بیابان‌های اطراف رها می‌کنند تا بدن آنها را حیوانات بخورند و از بین بروند.
به گفته رئیس قبیله‌ی روستایی که دایی این زن مقتول می‌باشد هیچ راهی برای فهمیدن اینکه این حملات از سوی چه اشخاص و گروهی بوده است وجود ندارد و علی رغم گفته‌های پلیس هیچ پیگیری از سوی این نهاد صورت نگرفته است. شرایط زندگی و عدم امنیت جانی برای اهالی این روستا هر روزه سخت‌تر و بدتر می‌شود. از این خانم کودکان شش، هشت، دوازده و هفده ساله به جا مانده است. روپش-کومار رهبر مسیحی روحانی این روستا با مقامات و پلیس ملاقاتی داشته است و عنوان کرده است که ما یک روستای کوچک با 120 جمعیت هستیم که اکثریت مسیحی می‌باشیم، اما همواره مورد تهدید قرار گرفته‌ایم که اگر این افراد ایمان خود را ترک نکنند دوباره این حملات و تجاوزها تشدید خواهد شد.
این زن همراه با فرزند خود و دو خانواده‌ی مسیحی دیگر مشغول کار بوده است که ربوده شده و کشته شد و پس از صدماتی که حیوانات به او رساندند پیدا شده است. رهبر مسیحی به خبرنگارها گفته است که این زن شجاعانه در ایمان خود ایستادگی می‌کرده است و همواره مشوق افراد دیگر بود و خود نیز مورد تشویق دیگران قرار می‌گرفته است. وی سه سال پیش مسیحی شده و بسیاری با او مخالفت شدید کرده بودند و مورد تهدید قرار گرفته و حتی بخاطر مسیحی بودن ازدواج او بهم خورده است. این رهبر مسیحی درخواست دعا دارد و از مردم دعوت می‌کند تا برای هندوستان، برای دهلی، برای روستای ما و برای مسیحیانی که تحت جفا هستند و مورد تهدید و تجاوز و بی-احترامی قرار می‌گیرند در دعا باشیم.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

ضرب و شتم یک زن مسیحی 21 ساله درکنیا
موج جدید دستگیری و بازداشت مسیحیان و کلیساهای‌خانگی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست