به کجا چنین شتابان….

به کجا چنین شتابان….

واگن‌ها در ریل خود متصل به لوکوموتیو در راهند. سرعت را بالا می‌برند ولی به کجا چنین شتابان و از چه مسیر و به سمت چه مقصدی؟

واژگونی و تصادفی که قلب هر ایرانی و انسانی را به درد آورد و واگن‌هایی که از ریل‌ها خارج شده‌اند و خون‌هایی که از زخم‌های واژگونی جاری است فریاد نیاز را به آسمان‌ها بلند کرده است.

به راستی چقدر شریر در کمین نشسته است و برنامه‌های خود را با بی‌برنامه کردن و بی‌اهمیت کردن مسئولیت‌ها به پیش ‌می‌برد تا هیچکس به دیگری نیندیشد و در پس این آشفتگی‌ها فریب‌های خود را به پیش ببرد.

چقدر دور شده‌ایم از مسیر درست و از ریل رو به مقصدمان و چقدر موانع، بی‌نظمی و بی‌رحمی‌ها از ریل و مقصد جدایمان کرده است؟

ای کاش چشمانمان به مسیر و مقصدمان باز باشد و به لوکوموتیو صحیح متصل باشیم چرا که او هر مانع و بی‌نظمی که در برابرش قد علم کند در هم خواهد شکست.

امروز رهبری مسیح در زندگی به معنای نشستن و فرمان دادن نیست بلکه او در صف اول این قطار به عنوان لوکوموتیو پا برجاست و واگن‌هایی را می‌طلبد و دعوت می‌کند تا به او متصل شوند و او بار آنها را حمل کند و به سمت مقصد نیکو رهسپار.

در این مسیر او همچون سردار لشکری پیشاپیش سربازانش می‌تازد تا دشمن بداند که او حامی، قدرت و قوت سپاه است و در میان لشکر خود.

آمین امروز واگنهای زندگی خود را نیم نگاهی بیندازیم و بلیطهای در دستمان را بنگریم که در کدامین قطار و رو به چه مقصدی است؟

واقعه واژگونی و تصادف ترن و قطار ایران واقعه‌ایست که شاید هر روزه در زندگی روحانی و هدف آفرینش ما اتفاق می‌افتد و زخمی و دلشکسته، توان رسیدن به مقصدمان و انگیزه‌هایمان را از دست داده‌ایم، چرا که قطاری اشتباه را سوار شده‌ایم.

امروز بلیطها را بنگریم و از قطارهای بیمقصد دوری کنیم…..

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

خشم و هیاهو
هدر ندادن مواد غذایی و استفاده صحیح از آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست