ارتشی برای دعا کریسمس

ارتشی برای دعا کریسمس

جشن و شادی آمدن منجی وعده‌ای که به حقیقت پیوست و نقشه خداوند به انجام رسید. او آمد تا ما را نجات دهد و این‌بار در ارتشی برای دعا ایستاده‌ایم تا شکرگزاری‌ها و آنچه در قلب‌مان است را با خداوند در میان بگذاریم و کریسمس را بچشیم. پس بیایید دست در دست هم آوای شادمانی از قلب سر دهیم و گوییم: «خداوندا شکر برای فیض بی‌کرانت.»

پدرآسمانی ممنونیم که تو نقشه نجات را کشیدی و آن را به انجام رسانیدی، پسر یگانه‌ات را دادی تا هر کس به او ایمان آورد حیات جاودان یابد. خداوندا نام تو «شگفت انگیز، مشاور، خدای توانا، پدر ابدی و شاهزاده صلح» است. به عنوان فرزندانت، درکی تازه از شناخت تو را می‌طلبیم. بگذار با تمام قلب‌مان درک کنیم کریسمس حقیقی چیست! به یاد ما آور که آنقدر محبت تو عظیم و رحمتت جاودانست که امروز عمانوئیل را داریم؛ یعنی خدا با ماست. در هر طوفان و سختی، در هر تنگی و فشار حقیقت تو جنبش نمی‌خورد. تو آن صخره امن هستی…

الیزابت از حضورت فرزند در شکمش شادی کرد؛ بگذار حضور پر جلال تو را به همراه داشته و از حضورت و کارهایت هر دم به وجد آییم و تو را حمد گوییم. شبانان از تپه‌ها پایین آمدند تا تو را در آخوری خوش آمد گویند. برایت طلا مر و کندر آوردند. امروز ما را مدد فرما تا از خودبینی‌ها و غرورهایمان پایین آییم و پادشاهی تو را بپذیریم. در تو تازه شویم و قلب و زندگیمان را به تو بسپاریم. نگاه ما را از آخورها و نگرانی‌های این دنیا بردار و بر خودت متمرکز کن تا جلال تو را ببینیم.

کریسمس یادآور محبت خالصانه توست امروز قلب‌هایمان را پر کن تا این محبت را به جهان اعلام کنیم؛ قلبی تازه و گوشتین به ما ببخش.

بگذار رایحه خوش نجات تو را در همه جا پخش کنیم و سفیر صلح و سلامت تو باشیم. در این هزار توی زندگی تو رهبر و راهنمای ما باش. جهان امروز به دست‌های شفا بخش تو نیاز دارد تا کوریمان را شفا بخشی…

خداوندا ما را مسح کن تا از حضورت لبریز شده به مسکینان خبر خوش تو را دهیم. ما را بفرست تا شکسته دلان را التیام بخشیم، اسیران را به رستگاری و محبوسان را به آزادی ندا کنیم، و همه ماتمیان را تسلی بخشیم.

خداوندا می‌دانیم که تو با تولد و مرگ و قیامت برایمان تولدی تازه مهیا کردی پس با ایمان می‌طلبیم و دریافت می‌کنیم تاج تو را بر سرمان به عوض خاکستر؛ روغن شادمانیت را به عوض ناله و نوحه‌گری، ردای تسبیح و شکرگزاری را به جای کدورت و تلخی.

ایمان داریم هیچ چیز ما را نمی‌تواند از محبت عظیمت جدا کند و تو تا پایان این عصر با ما هستی و تا تو با مایی کیست بر ضد ما. ما را قوت ببخش تا در تو بمانیم و گوش‌مان به صدایت تیز و قلب‌مان پذیرا باشد.

در نامی می‌طلبیم که برتر از آن نیست نه در آسمان، نه در زمین و نه زیر زمین، عیسی مسیح؛ آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

دلنوشته
آزادی و مرگ یا آزادی و نجات ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست