ارتشی برای دعا

خداي لشکرها، عيسي مسيح، ارتشی از زنان و مردان دعا را در سراسر دنيا از هر قوم و ملت و زبان رهبری می‌کند و او امروز ما را کلیسا می‌خواند و از ما می‌خواهد تا یکدل در اتحاد در دعا بایستیم و شالوم را به ایران و کلیساها اعلام کنیم و زبان به مدح اعمال عظیم خدا بگشاییم.

خداوندا! شکر که بنا به وعده‌ات در قلب‌های ایمانداران ساکن شدی و از پری تو بهره‌مند شدیم فیض از پی فیض. بله با ایمان به حضورت می‌آییم…
از شمال تا جنوب از شرق تا غرب بخرام بر ایران بر کلیساها بر مسیحیان در سراسر سرزمین‌مان وکلیساهای خودت را بنا کن تا دلگرم و امیدوار در دعا بایستند و هر روزه مدح تو را گویند. بلی ای خداوند پر کن بالاخانه‌ها را تا در تسلیم تو رشد کنند. روغن آسمانی تو از اعلا بریزد بر جمع ایمانداران تا در قوت تو نجات را فریاد بزنند. به کلامت راهشان را روشن و تجهیزشان کن. چشمانشان را بگشا تا در حقیقت تو زیست کنند و در عمل به کلامت رشد کنند و تاثیر کلامت را در هر قدم‌شان ببینند. محافظت تو ای سردار لشکرها با تمامی این محفل‌ها باشد در برابر هر تاریکی. باشد که در میان مردم کلامت گسترش یابد و چشمان و دستان شیطان از تک به تک آنها کوتاه باشد. ای پدرآسمانی آنها را زیر بال‌های خود بگیر تا در پوششت مبشرین تو باشند و کارهایت را بازگو کنند.
خداوندا! نور تو از بالاخانه‌ها بر گمشده‌ها بتابد تا مردم شگفت زده شوند از راههای خود بازگردند و تو را که حقیقت هستی بپذیرند.
زنان و مردان این استان را از بطالت‌ها و دل‌مردگی‌ها نجات بخش تا در زندگی نوین تو قدم بگذارند آنها را در خواب و بیداری ملاقات و از حیاتت لبریز کن. ازدواج‌های این سرزمین را قوتی نو بده تا در تو پیوندی تازه بگیرند و در سلامتی قرار گیرند. خداوندا قلبشان را از تلخی‌ها پاک کن و راههایشان را در خودت استوار کن. باشد که پیران و خستگان و افتادگان امروز صدای دلگرم کننده تو را بشنوند و در شهامت و فروتنی تو را بپذیرند، با فیض تو طعم خوش نجات و حیات را بچشند و برخیزند. ای یهوه رافا! شفای تو بر تمامی بیماران این سرزمین باشد تا تشنه شناخت تو شوند.
باشد که از این سرزمین مردان و زنان دعا برخیزند تا در شکاف‌ها ایستاده و پل‌هایی به حیات بسازند.
در نام عیسی مسیح آمین و آمین

ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدّس باد.
نان روزانۀ ما را امروز به ما عطا فرما.
و ما را در آزمایش میاور،
بلکه از آن شریر رهاییمان ده.
زیرا پادشاهی و قدرت و جلال،
تا ابد از آنِ توست.
آمین
ای یهوه شالوم
پادشاهی تو بیاید
بر ایران

روشنایی بشود
اراده تو چنانکه در آسمان است بر سرزمینمان بشود

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

آناباپتیست‌ها و جرج بلاراک
مجله فرهنگ و هنر شماره97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست