کره‌ی خاکی شفاعت فرزندان خداوند

درود بی‌پایان به همه شما خوانندگان مجله اسمیرنا

خداوند را شکرگزار هستیم که باز هم در این صفحه با ما همراه شدید تا همگی در اتحاد دست به دعا برداشته و از هر جای این کره‌ی خاکی شفاعت فرزندان خداوند را کرده و برکات پدر آسمانی را به فقیران در روح اعلام کنیم.

ساحلی نقره‌ای، آفتابی درخشان، آسمان آبی، آب‌های نیلگون، هوای پاک و آرامشی کم‌نظیر و البته بدون مرز خاکی با کشورمان ایران؛ کیش؛ جزیره‌ای کوچک در فاصله‌ای 20 کیلومتری از مرز خاکی ایران که در آن اغشار فارس زبان، عرب زبان، بومی و… زندگی می‌کنند.

در این شماره می‌خواهیم در اتحاد در هر کجای این کره خاکی که هستیم بر روی این جزیره زیبا تامل کرده و در روح خداوند و با تمامی دل و جان دعا کرده و نجات و محبت خدا را به آن اعلام کنیم. نجاتی که به واسطه‌ی فیض عظیم خداوند و محبت بی‌انتهای خود و عدالت بی‌نقصش برای ما به رایگان هدیه داده شد و حال نوبت ماست که دیگران را به این فیض دعوت کرده، تا زمانی که فیض به قوت خود باقی‌ست کسی از این فیض بی‌نصیب نماند، آمین.

پدر آسمانی، خداوند قدوس، قادر مطلق، خداوند نجات دهنده و شفا بخش، شکرت می‌کنیم که بار دیگر فراهم کردی تا همگی خادمانت در اتحاد دست به دعا برداشته و از هر جای این کره خاکی شفاعت کنیم برای این نقطه از زمین تو، برای فارسی زبانان و عرب زبانان مروارید خلیج فارس، خوب می‌دانیم که ذات تو نیکوست، پس تو ای خداوندم نیکویی را تو به مردمان سرزمین‌مان بیاموز و مردم این جزیزه را از وسوسه شریر رهایی بخش، بدی‌ها را از این مردم دور ساز و روح محبت و آزادی را در این جزیزه به فراوانی بباران، ای پدر آسمانی نجاتی که توسط یگانه فرزند محبوبت به انجام رساندی را بر مردم این سرزمین بنمایان تا شاهدانی باشند برای جلال نام تو، تا بر سر زبان‌ها نام تو جاری شده و از خُرد و بزرگ دست به ستایش برافراشته و زبان به پرستش نام قدوس تو باز کنند.

خداوندم این تکه از سرزمین تو را به حضورت می‌آوریم تا لمس تو با این خاک باشد. شاید مردمان و خاک این شهر خود را متعلق به هیچ‌کس نمی‌داند، امروز می‌خواهیم در اتحاد اعلام کنیم که این زمین و مردمانش به تو تعلق دارند، امروز آن‌ها را به نام تو برکت می‌دهیم و ایمان داریم تو به خاطر تک‌تکِ مردمان این سرزمین به روی صلیب رفتی تا آن‌ها در زیر برکت تو باشند.

این جزیره میهمان‌نواز را که با ساحل زیبایش قلب‌ها را آرامی می‌دهد بیاد آر، هر آن‌چه که دارد متعلق به توست، ایمان داریم تو از میهمانان و میزبانان این شهر با کلامت و مکاشفات عظیمت پذیرایی می‌کنی، از تو درخواست داریم پرده‌ای که شیطان بر گوش‌های این مردمان افکنده را برداشته تا نامت در این سرزمین شنیده و بلند شود، چشمانشان را باز کن تا جلالت آشکار گردد و قوتی بریز بر قلب آنانی که به نام قدوس تو ایمان آورده و در نام و راه عیسی مسیح گام می‌زنند.

خداوندا دیگر کشورهای همجوار در مرزهای آبی جنوبی این جزیره را بنام به حضورت بلند می‌کنیم، عمارات، قطر، بحرین و عربستان؛ کشورهای که هر کدام شاید به نحوی راه خود را گم کرده‌اند و به دنبال قدرت‌های زمینی تعدادی از رهبران و مردمان آن‌ها گمراه شده و درپی سعادت در جهان کنونی‌اند، خداوندا وعده تو برای ریختن روح خود بر چهارگوشه‌ی زمین را به خاطر داریم و ایمان داریم که کار عظیم تو فقط مختص قشر خواص و یا منطقه‌ی خاصی نیست، ایمان داریم که فیض و نجات تو در شرایط سخت و مرگ و گناه، بیشتر و افزون‌تر عمل می‌کند.

خداوندا می‌طلبیم که به زندگی مردمان جزیره کیش، استان هرمزگان و کشورهای مرزی آن آرامی، عشق، محبت، قوت و برکت بریزی و آنان را هر روزه در خودت تازه سازی، ایمان داریم که تو هیچ‌گاه صدای شفیعانت را بی‌جواب نخواهی گذاشت چرا که بارها و بارها به فروانی فیضت شامل ما گردیده… اما پیش از آن خواهان به انجام رسیدن آنچه که اراده‌ی توست هستیم، چرا که در آن نیکویی‌ست، آمین.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

اپلیکشتن کتاب مقدس
هنر در شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست