کیک مایکروویوی در 3 دقیقه

در ایام قحطی ایلیای نبی به زن گفت: «لقمهای نان برای من درست کن و با خود بیاور». زن گفت: «قسم که ندارم، فقط مشتی آرد وآن را با پسرم خواهیم خورد و خواهیم مرد.» ایلیا پاسخ داد: «مترس.» پس زن قرص نانی پخت و به نبی خدا داد و تا پایان ایام قحطی آرد و روغن ازکاسه و کوزه اوکم نشد. (خلاصه‌ای از باب هفدهم کتاب اول پادشاهان)

شکر برای این داستان امیدبخش از کتاب خدا که یادآور بخشندگی و برکت و عظمت خداوندمان است به همین سبب فصل‌ها و روزها برای خداوند وکارهای عظیمش جشن می‌گیریم.

و حال جشن پنطیکاست را پیش رو داریم، پس در همین راستا برای شما دستور کیکی را آماده و به شما عزیزان خدا تقدیم می‌کنیم اما باز هم متفاوت…..

در شماره‌های پیشین طرز تهیه کیک در فر و تابه حتی کیک بدون نیاز به فر را با شما به اشتراک گذاشتیم اما امروز به دستور کیک در مایکروویو خواهیم پرداخت.

آمین باز هم بهانه‌ای برای مشارکت‌مان با عزیزان و خانواده‌های‌مان باشد و با همین کیک، شادی درونی را به یکدیگر هدیه دهیم.

کیک مایکروویوی

 در 3 دقیقه

مواد لازم:

 تخم مرغ: 2 عدد

 آرد : 150 گرم (یک لیوان آبخوری)

 شکر: 100 گرم (نصف لیوان آبخوری)

کره آب شده: 100 گرم (نصف لیوان آبخوری)

 وانیل: 5 گرم

 بیکینگ پودر: 10 گرم

 شیر: 150 گرم

طـرز تهـیــــه:

در یک کاسه مناسب تخم مرغ‌ها را با میکسر خوب هم می‌زنیم، شکر و سپس کره و وانیل و شیر را اضافه می‌کنیم و به میکس کردن ادامه می‌دهیم.

بعد از اینکه مواد خوب مخلوط شدند حال آرد الک شده و میکس شده را با بیکینگ پودر به تدریج به مخلوط اضافه کرده و با کمک لیسک آرام آرام هم می‌زنیم (دقت کنید پف مواد را نگیرید)

همه مواد مخلوط شده را در ظرف پیرکس ریخته بر روی میز حوله پهن کرده و آرام چند بار ظرف را بر روی حوله می‌کوبیم تا حباب‌های ‏خمیر خارج شود‌، حال مواد آماده قرار گرفتن در مایکروویو هست، با در نظر گرفتن قدرت مایکروویو بین 3 الی 6 دقیقه کیک ‏شما آماده خواهد بود. ‏

این هم یک کیک فوری آمین مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. ‏

توجه داشته باشید این کیک مانند سایر کیک‌ها که در فر طبخ می‌شوند برشته نمی‌شود یا تغییر رنگ نمی‌دهد برای رنگ آن می‌توانید از ‏دارچین و یا تزیین شکلات استفاده کنید.‏

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

والنتینوس
چگونه از چشمان خود محافظت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست