ارتشی برای دعا

و چون آن را یافت، دوستان و همسایگان را فرا می‌خواند و می‌گوید:

”با من شادی کنید، زیرا سکۀ گمشدۀ خود را بازیافتم.“

«به شما می‌گویم، به همین‌سان، برای توبۀ یک گناهکار، در حضور فرشتگان خدا جشن و سرور بر پا می‌شود.»

 (لوقا 15 :9 10)

شکرت گویم ای مسیحم که بخشیدی گناهم، از یاد بردی گناهانم، ساکن شدی در قلبم

شوقی عظیم در دل دارم، گمشدگان را بجویم، مژده نجات او را به هر کس اعلام نمایم

چه بسیاری از مردمان در وادی گناهان مضطرب و سرگردانند،  پی آب حیاتند

شوقی عظیم در دل دارم، گمشدگان را بجویم مژده نجات او را به هرکس اعلام نمایم.

بلی ای خداوندا سپاسگزار تو هستیم تویی که ما را نجات بخشیدی شکر برای تولد تو ای خداوند. شکر برای قلب تو که مشتاق همه ماست، شکر برای کریسمس، شکر که جهان این روزها پر از شادی کریسمس می­شود. امروز کریسمس و تولد تو در قلبها اتفاق افتد.

خداوندا شکر برای خادمین تو که در دعا  ایستادند، شکر برای نجات­ها، برای مبشران تو که خبر خوش را می­رسانند. و شکر برای فرزندانی که هر روز به فیض تو به آغوشت باز می­گردند. شکرت ای خداوند قدوس! ای یگانه رهاننده­ی ما و ای تنها ملجا و ماوای ما!

ای خدای لشکرها تو ما را ارتشی برای دعا خواندی و امروز به فیض تو و پشتوانه قدرت تو ایستاده­ایم تا برای فرزندان نجات یافته تو دعا و شفاعت کنیم.

امروز با دیدن درختان کاج در خیابانها بیاد میآوریم که تو حیات بخش دلهایمان شدی و سرهایمان را در نزدت خم کرده از کجرویها و راههای باطل توبه میکنیم . گمشده بودیم و از تو دور،  به دنیال لذتهای دنیا و در پی استقلال، ولی به پوچی، تاریکی، انزوا، یاس، ناامیدی رسیدیم و الان تشنه آغوش تو هستیم آغوش امن تو.

اینبار به قوت تو بر ایران و ایرانی نجات تو را اعلام می­کنیم و برای تولد یافتگان حفاظت تو را می­طلبیم.

پدر آسمانی تک تک افرادی که در ایران نجات یافته­اند را به حضورت می­آوریم و از تو برای آنها در این قحطی­ها، طلب خوراک روحانی می­کنیم و باشد که نجات یافتگان در مسیر تبدیل و رشد در تو قدم بردارند، در بلوغ روحانی به قامت مسیح برسند بلی سرورم اشتیاق و اتحاد را تو در کلیسای ایرانی ایجاد کن تا هر چه بیشتر در تو استوار شود و شبانی تو را می­طلبیم.

پدر آسمانی شکر برای کار عظیم تو در بین جوانان ایران، همانطور که وعده دادی دختران و پسران شما رویا خواهند دید امروز در رویا و خواب با فرزندانت در ایران صحبت می­کنی و حضور قدوست را به آنها نمایان می­کنی. دعا می­کنیم تا جوانان ایران را با هدایت روح خودت پیش ببری تا در قلب و زندگی­هایشان اولویت تو باشی و اجازه بدهی تا تو را بشناسند و در مسیر تو حرکت کنند. امروز به فیض تو برای فرزندانت در کشور ایران و فرزندانی که به تازگی به خون پر بهای عیسی مسیح بر صلیب ایمان آورده­اند و تازه متولد گشته­اند در خواست می­کنیم که تا ابد زنده باشند وهمواره با شکرگزاری به حضور تو بیایند.

خداوندا یاریمان ده تا نور تو باشیم و روشنایی تو را اعلام کنیم. و همواره در ایمان به تو مستحکم و پایدار باشیم.

شکر تو ایران را لمس کردی،  ما را که دشمنت بودیم رهانیدی. توبه ما را پذیرفتی و تولد تازه به فرزندانت بخشیدی.

خداوندا شکرگزاریم برای لطف و رحمت بی­پایانت و این فرصتی که دادی تا به حضورت آمده و همکار تو باشیم. شکرگزار تو هستیم که هر لحظه با ما هستی که دعای مارا می­شنوی و پاسخ می­دهی.

در نام مسیح آمین

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

کیک لیمو
هنر در شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست