دعا برای ایران

ارتشی برای دعا

مجله شماره 63 (موضوع: در راه او)

موضوع دعا

  • سلامتی و حیات در ایران و استان تهران

«و اما خدا، راه او کامل است؛ کلام خداوند خالص است. او کسانی را که به او پناه می‌برند، جملگی سپر است.»

(دوم سموئیل ۲۲: ۳۱)

خدای لشکرها ارتشی از زنان و مردان دعا را در سراسر دنیا از هر قوم و ملت و زبان رهبری می‌کند. عیسای مسیح امروز ما را کلیسا می‌خواند. ما را دعوت می‌کند تا در راه سلامتی و برکت او قدم برداریم و قوم‌ها را شاگرد سازیم.

در دعا برای سلامتی و حیات در ایران

هللویا بر تو ای خداوند!

ای راه و راستی و حیات!

اعلام می‌کنیم که به کار تو بر روی صلیب و به مرگ و قیام تو از مردگان ایمان داریم. تویی که بر مرگ غالب آمده‌ای. شکر برای تو خداوندا که ما را به نام فرا می‌خوانی تا نزدت آمده و در جاده سلامتی تو قدم برداریم.

این بار ایرانمان را به حضورت می‌آوریم تا معرفت و شناخت حقیقتِ تو، نیرنگ و فریب‌های شیطان بر ایران و مردمانش را آشکار کند تا انتخابشان در هر دم و لحظه تو باشی. خداوندا سپاسگزار تو هستیم که وقتی همچون گوسفندان گمشده هرکدام به راه‌های خود رفته و دور از تو، در بیماری و فقر و ترس به سمت مرگ حرکت می‌کردیم تو همچون نوری از میان تاریکی بر ما تابیدی. آری! روشنایی تو را بر ایران اعلام می‌کنیم تا راه تو را بیابند و نزد تو آمده، در سلامتی تو ساکن شوند.

 در این روزها که مرگ آوازه‌اش را بلند کرده است خداوندا تو به گوش مردمان سرزمین‌مان “باز شو” بگو تا صدای تو را که حیات و زندگی هستی بشنوند و از پی تو بیایند. خداوندا! آرامش و تسلی تو بر خانواده‌ها بریزد تا نجوای تو را شنیده و سلامتی را در تو بیابند. تویی که یهوه شالوم هستی، به نام تو خداوندا “شالوم” را بر ایران اعلام می‌کنیم.

ایمانداران کشورمان را قوت و سلامتی بخش تا در راه تو استوار و وفادار باشند و در اتحاد برای تو بدرخشند.

در دعا برای استان تهران

تو ای خداوندا! بخرام در شهر به شهر، محله به محله و کوچه به کوچه استان تهران تا حضور تو جان‌هایشان را بیدار کند. آری! پادشاهی تو را اعلام می‌کنیم بر قلب‌ها؛ و بر زمین و آسمان استان تهران.

مسئولین و صاحب منسبان این شهر را تولدی تازه ببخش تا نور تو قلب‌شان را تبدیل کند و همچون پولس‌های زمانه نجات تو را اعلام کنند. خداوندا! مهاجران به این شهر از هر قوم و ملت و دارا و ندار را به حضورت می‌آوریم تا در تو پناهشان را بیابند.

باشد که کودکان کار و فرزندان طلاق حمایت پدرانه تو را دریافت کنند و دستانت را ببینند که مددبخش آنهایی.

می‌طلبیم معرفت و شناختت بر جوانان این استان آشکار شود تا از سرگردانی‌ها، بی‌هدفی‌ها و گمشدگی‌ها بیرون آمده تو را بیابند. آزادی تو را بر اسیران در اعتیاد به مواد مخدر، اعتیادهای جنسی و… اعلام می‌کنیم.

به بانوان این استان چشمانی بینا بده تا محبتت را و ارزش و بهایی که برایشان پرداخت کردی را ببینند تا خود را همچون کالا برای خرید و فروش نبینند بلکه در راهی که آنها را فراخوانده‌ای قدم بردارند. مادران را مسح مادری، همسران را مسح همسری و دختران و پسران را مسح فرزندی ببخش تا نور و نمک تو باشند. قلبی مطیع و سری برافراشته برای‌ ایشان می‌طلبیم.

برکتت را به خانواده‌‌ها و مردان این استان بریز تا در پی باد ندوند. برکت تو را بر شغل‌ها و کارها اعلام می‌کنیم. قدرت پول را درهم شکسته و قدرت تو را به این سرزمین اعلام می‌کنیم.

ای خدای دلگرمی‌ها، ناامیدان، افسردگان و بیچارگان را دلگرمی ببخش تا تو را که امید زنده هستی بچشند. بر زخم‌هایشان مرهم بگذار و فرزندانت را برای اعلام تسلی‌ات به نزدشان بفرست تا در حضورت دلگرم و به سمت تو بازگشت کنند و در تو از نو بنا شوند.

بیماری کرونا که در این استان به شدت جان‌ها را به خطر مرگ و ترس هدایت می‌کند فروریخته اعلام می‌کنیم و شالوم تو را به تک‌تک بیماران و بیمارستان‌های این شهر اعلام می‌کنیم. تو شاهد تمامیه دردها و مشکلات و معضلات در این استان هستی و آگاهی که این مردم به خاطر دوری از تو و عدم شناختت در راه هلاکت هستند.

فیض توبه و دلی توبه‌کار به آنان ببخش؛ باشد که امیدشان تو باشی و از پریشانی رهایی یابند و در تنگی‌ها تو را بخوانند که تو آنها را اجابت خواهی کرد.

آری پدر توبه می‌کنیم از این که بارها در پی ارزش‌های این دنیا و ناکامی‌ها، خود را پوچ یافته و مرگ را انتخاب کردیم. امروز فیض بده تا انتخابمان تو باشی. از اینکه دعاهای ما را شنیدی و بنا به اراده‌ات پاسخ می‌دهی سپاسگزاریم.

 جلال بر نام تو باد از حال تا ابد الاباد. در نام قدوس عیسی مسیح؛ آمین.

از تک به تک شما عزیزان که با ما هم دعا هستید سپاسگزاریم و از شما دعوت می‌کنیم تا درخواست‌های دعای خود و حتی نام شهر و روستایی که در نظر دارید را از طریق راه ارتباطی در انتهای مجله ذکر شده است با ما در میان بگذارید.

لقمه روحانی برای مشارکت با خدا

سوالی که نیاز است امروز از خودمان بپرسیم این است:

آیا در راه و راستی قدم بر‌می‌داریم؟

بیایید از پی او برویم و کلامش را دنبال کنیم و به فراوانی از حیات او بهرمند شویم.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

دلنوشته
راحیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست