زیرا مسیح در ماست

زیرا مسیح در ماست

روزهاي کريسمس، از تزئيناتي که در هر سوي زندگيمان چشم نوازي مي‌کند تا کارت‌هاي هديه که مردم به هم هديه مي‌دهند، يادآوريست از شاه شاهان، لوگوس و کلمه، عمانوئيل و…..

اين روزها يادآور مسيري زيباست که شايد در پس جعبه‌هاي کادو و درختان کاج کمتر به آن توجه کرده‌ايم. فرزندي در آغوش مادر که بسياري براي پرستش او آمده‌اند و آخوري که امشب مي‌تواند نور جهان را پذيرا باشد و از پس اين ميزباني تا به امروز يعني قرن‌ها و سال‌ها هنوز نام و وجودش ماندگار مانده است.

نوزادي که با به دنيا آمدنش حتي در آخوري پست، اميدي براي تمامي مردمان دنيا شد. او راه و پلي مهيا ساخت تا نجات از آن مردمان شود، مردماني که او را پذيرفتند و در قلبشان ميهماني کردند.

امروز ما در محافل، در مشارکت‌ها و در گفتگوهايمان چه کسي را ميزباني مي‌کنيم و به احترام کدامين ميهمان درب قلب خود را گشوده‌ايم؟

عيسي وارد «بيت صيدا» شد و با ورودش 38 سال زمين‌گير شدن مفلوجي را به راه رفتن تبديل کرد… امروز ما در مشارکت‌ها و ملاقات‌هايمان چطور باعث حرکت و از بين رفتن زمين‌گيري‌ها مي‌شويم؟

چرا که مسيح با ما است.

عيسي وارد «سوخار» شد و با ورودش زني نااميد و طرد شده را به اميد دهنده، شادي دهنده و مبشري مشتاق تبديل کرد… امروز ما در گفتگوهايمان چطور اميد زنده را در ديگران مشتعل مي‌سازيم؟ زيرا مسيح با ما است.

عيسي وارد «معبد» شد و با ورودش دست خشک ونا‌توان مردي را به حرکت و تازگي تبديل کرد… امروز ما در ملاقات‌هايمان چطور هدف و کار خدا را با ديگران تقسيم مي‌کنيم؟

زيرا مسيح با ما است.

عيسي وارد «شهر» شد و باجگيران و گناهکاراني که نزدش مي‌آمدند را فرا مي‌خواند تا زندگي تازه‌اي را در او تجربه کنند و زندگي‌هاي بسياري تبديل شد… امروز ما در سخنانمان چطور زندگي، راه و مسير ديگران را به مسيح برمي‌گردانيم؟

زيرا مسيح با ما است.

بيماران، مفلوجان، کوران و کران وقتي عيسي را صدا مي‌زدند و مشتاق ترحم او بودند، او با آغوشي باز شفا، سلامتي و زندگي واقعي را به آنها هديه مي‌کرد …. امروز ما در ديدارهايمان چطور براي ديگران دعوت به زندگي واقعي و سلامتي را هديه مي‌کنيم؟ زيرا مسيح با ما است.

امروز عشق و محبتي را يادآور هستيم که هر روز در ما مي‌تواند مشتعل باشد و اين شعله‌وري زندگي و مسير ديگران را نيز پر از شادي و عشقي کند که تا به حال نچشيده‌اند و نديده‌اند. حاکميتي را در زندگيشان ببينند و پادشاهي را ملاقات کنند که به واقع براي آنها و به عشق آنها قدم برداشته است. آمين امروز اين نور، عشق، محبت و راستي از طريق هر يک از ما به دنياي اطرافمان، خانواده‌هايمان، دوستان و حتي دشمنانمان جاري شود …

زيرا مسيح در ما است.

نوشته های مرتبط با دسته انتخاب شده شما

جهان با من برقص
هدیه دادن و گرفتن هدیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیشترین خوانده شده ها

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست